----1----

3 0 0
                                    

Huha. Őszinte leszek soha nem csináltam még ilyet. De így bevezetésnek pár szó magamról és a múltamról.
Szekeres Panni vagyok 15 éves. Pesten élek a szüleimmel és a hugommal, Lottival. Ahhoz képest hogy testvérek vagyunk elég jól kijövünk egymással. Mindent megbeszélünk, megosztunk a másikkal. Az álltalános éveim nem a legjobb emléket keltik bennem. Egyrészt azért mert 8 évig folyamat csak egy fiu tetszett. Molnár Patrik. Na igen. Egész végig bántott. Azóta letiltott mindenhonnan. Insta, messenger. Sokat sírtam miatta a legjobb barátnőmnek Ninettnek. 12 éve ismerjük egymást sosem vesztünk össze. Vele egy bölcsibe, oviba, de még suliba is együtt jártunk azon belül is egy osztályba. Most meg ugyan abba a középiskolába megyunk. Hál istennek ott is ugyan abba az osztályba. Kinem bírnám nélküle a matekot. Apropó középiskola. A Vasvári Pál Gimnáziumba fogunk járni szeptembertől kezdő németre.
Hosszu egyenes barna hajam van szőke átmenettel. Kék szemem van és 160 cm magas vagyok. Igen. A koromhoz képest kicsi. Na de a nyári szünet utolsó napja van. Ninett ma nálunk alszik hogy majd másnap együtt tudjunk elkészülni.
-Na és miujság Patrikkal?-kérdezte Nini
Tudtam hogy miért kérdezi...Egész nyáron azt neztem hogy nem oldott fel...de hiába..nem tette.
-Még semmi-valaszoltam zavartan.
-Ohh értem..És hiányzik? Tudod mostmár nem ugyan abba a suliba fogtok járni nem ugyan abba az osztályba stb. Nem lessz fura?
-Hogy őszinte legyek...Nagyon szeretem és tényleg hiányozni fog de igy talán túl tudok rajta lépni. Na de mostmár aludjunk holnap suli.
-Aaaaaa ne mááááár.-mondta Nini szenvedve.
-De már jóéjt.-ezzel a lendülettel lekapcsoltam a villanyt.
Foggalmam sincs hogy fogom kibírni nélküle. Egész este ezen agyaltam. Ugyhogy káne már aludni. Kiváncsi leszek holnap az új osztályra.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 17, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Egy rég nem látott ismerős.Where stories live. Discover now