17. Bölüm

32 6 6
                                    

"Harika iş Kaori!"

Sumihiko ve arkasında Yoshiteru ters yöne doğru ilerliyorlardı. Yakınlaştıklarında toz dumanının arasından yerde duran Kaori'yi görmüşlerdi.

"Kaori-Chan iyi misin?"

"İyiyim!"

Dedi sert bir şekilde, kendisi hakkında endişelenmelerini istemiyordu. Kırık çatıdan iblis farklı bir görünüm ile onlara yukardan bakıyordu, sırıtıyordu.

"İyiydin... Hızla saldırımı durdurdun. Açıkçası etkilendim..."

Arkasından 4-5 tane zincir vardı, gözlerinde "Alt Ay 5" yazıyordu. (Rui versiyon 2)
Kaori'nin dizleri titriyordu, darbe aldığı için mi yoksa korkudan dolayı mıydı?
İblis kırık çatının üstünde oturuyordu, onlara sırıtarak yukardan bakıyordu. Egosu tavan yapmış gibiydi ve Kaori'nin korktuğunu hissedebiliyordu, bu onu daha da mutlu etmişti. Kaori kafasını azıcık geriye yaslayıp Sumihiko'nun kulağına fısıldadı.

"Eijiro-san nerede kaldı?"

"Biz de bilmiyoruz.."

Konuşmaları bittikten sonra yakınlardan bir ses duydular.

"Hey! Niye öyle dikiliyorsunuz?!! İşinizi yapsanıza!"

Adamın biri onlara sinirli bir şekilde bağırıyordu, sesi duyan herkes evlerinin pencerelerinden sarkıp ne olup olmadığını merakla izliyordu. Arkalarındaki Matsuge restorantından Reiki kapıdan çıktı.

"Sumihiko? Neler oluyor-?"

"Reiki-san..-"

Sözü yarıda kesildi, iblis sinir bozucu bir ses çıkarıp birkaç adım uzaklıktaki sinirli adama tilt olmuş bir şekilde bakıyordu.

"Tüm eğlenceyi bozmak zorunda mısın seni yaşlı adam?"

Dedikten sonra ayağa kalktı, saldırıya hazırlandığını anlayan Kaori adama seslenip üzerine koşmaya başladı. Kaori adamın önüne geçip gelen saldırıyı 2. form ile durdurdu, fakat diğer tarafta iblisin kontrol ettiği zincirler evleri darma duman ediyordu. Sumihiko onlarla ilgilenirken, Yoshiteru insanları çıkışa gitmelerini emredip ona yardım ediyordu.
İşleri zordu, ilk defa bir 12 kizuki iblisi ile karşılaşıyorlardı. İblisin hırslı ve sadist olması onun motivasyonunu arttırıp daha sert saldırmasına neden oluyordu.

"Tamam, zorlu bir rakip istedim de bu kadar zorlayıcı bir rakip istemedim!!"

Diye cırladı Sumihiko, kendi kendini suçluyordu. Ard arda gelen saldırılardan dolayı kolları kopacak gibiydi. İblis, onlarla uğraşırken zorlanmıyor gibiydi, gözünü Yoshiteru'ya kestirip çocuğun kolunu tekniği ile yakalayıp havaya savurdu. Yoshiteru kendi tekniğini uygulayarak düşüşünü hafifletti. İkisi iblisin saldırıları ile ilgilenirken Kaori iblise yaklaşıyordu, havaya sıçrayıp boynunu kesmeyi hedefledi.

"1. Form, Su Yüzey Kesişi!"

Der demez iblisin boynuna kılıcını vurdu, var gücüyle boynunu kesmeye çalıştı fakat başaramadı. İblis ona sırıtıp beline bir yumruk geçirdi ve onu sağa savurdu.

"Boynu çok sert.!"

Dedi içinden, gücünü toparlayıp ayağa kalktı ve savaş alanına geri döndü, diğerlerine seslendi.

"Beni dinleyin! Onun boynu çok sert! Onu tek bir kişi kesemez.!"

Sumihiko ve Yoshiteru onu duysa da cevap vermediler fakat onu onaylarcasına surat ifadeleri değişti.

Kimetsu No Yaiba★YENI NESIL★FANMADEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin