14. Bölüm

1.1K 29 0
                                    

Merhaba yine bir bölümle karşınızdayım iyi okumalar...

Asel Sert'in agzindan:

Sabah uyandığımda Rüzgar abim yanımdaydı. Abimi rahatsız etmeden kalkıp odamdaki banyoya yol aldım. Elimi yüzümü yıkayıp duşa girdim. Duştan çıktığımda altıma siyah tayt ustumede mor uzun bir tişört giydim. Akel abim Fransa'ya geri gitmişti orada Ali'nin hastalığı atlatmasinda yanında olacaktı. Abimlerin hiçbiri daha uyanmadigi için telefonumu alıp camın önüne geçtim. Telefonumu aldım ve bilinmeyene mesaj yazmaya başladım.
Asel:ne zaman karşıma çıkıyorsun bilinmeyen 2 günün kaldı.
Sanki hazırda bekliyormuş gibi hemen cevap geldi.
Bilinmeyen: ben artık kendimi hazır hissediyorum Asel senide bekletmek istemiyorum güzelim bugün musaitsen eğer buluşalım
Çok şaşırmıştım kar yağıyordu çok romantik olurdu herhalde hem ben artık çok merak ediyordum. Hemen kabul ettim.
Asel: olur bende seni çok merak ediyorum. O zaman bugün 3 gibi buluşalım. Sana uygun mu?
Bilinmeyen : benim için fark etmez olur saat 3 te buluşalım.
Asel : tmm o zaman ben hazırlanmaya başlıyorum. Görüşürüz.
Saat şuanda 12.00 di. Kahvaltı hazırlanma falan anca yetiştirdim. Ben böyle düşünürken yanıma Ayaz abim geldi. Yüzündeki çizikler çok kötü gözüküyordu. Her ne kadar zamanında banada aynı şeyleri yapsalarda ben karı seviyor ve kıyamıyordum. Hemen abimi kolundan tutup odasına götürdüm yaraları kanamıştı. Abimin dolabından ilk yardım çantasını alıp yaralarını temizledim ama şöyle bi bakınca benim geçen yaralarimin yanında abiminkiler bir hiç hatta koca bir hiçti yinede temizledim. Aklıma bazen eski anılar geliyordu. Abimin yaralarını temizledikten sonra odadan çıktık.
Aşağı inerken Rüzgar abimle karşılaştık " seni yanımda göremeyince gittin sandım " dedi ve sıkı sıkı sarıldı bana bende ona sarıldım.

Kahvaltıdan sonra :

Kahvaltı etmiştik. Saat 1 idi , 2 saat sonra buluşacaktık. Ben artık dolabın karşısında ne giyeceğini düşünüyordum. Hiç bir zaman eğer birisiyle karda bulusursam ne giyerim diye düşünmemiştim .  10 dakikanın sonunda artık ne giyeceğini kararını vermiştim . Altıma siyah bir tayt üstüme siyah bir sweat tişört giydim. Montumuda giyip beyaz bir atkı taktım ve botlarıda giydim şimdi sadece beklemek kaldı.

Saat 14.00 da

1 saattir evde oturdum telefonla oyalaniyordum artık saat gelmişti. Zaten hazır olduğum için Rüzgar abimin yanına gidip çıktığını söyledim. Yaşım artık 17 olmuştu. Ve hala daha abimden izin alıyordum. Abim tamam dedi ve çıktım. Nerede bulusacagikizi belirlemedigimiz için bilinmeyene mesaj attım .
Asel : biz nerede bulusacagikizi ayarlamayı unuttuk ben nereye gidiyim.
Bilinmeyen: ben şuanda deniz kenarındayım seni bekliyorum güzelim umarım beni görünce üzülmessin
Asel: tmm ben geliyorum

Yazdım ve hemen yola çıktım. Bir süre sonra deniz kenarına varmıştım . Ve onu gördüm "bilinmeyeni".

AbilerimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin