Красивий храм стояв неначе новий. Навколо нього цвіла сакура, пелюстки повільно падали на землю. Вся стежка була в пелюстках. "Я знову тут, невже мені більше нічого не може снитись?" Дівчина присіла біля струмка, кришталево чиста вода була в пелюстках. Кіра озирнулась, але лисиці ніде не було. "Ну і де ж вона? Лисиця ж завжди появлялась в моїх снах." Несподівано вона почула шурхіт за кущами. Дівчина підійшла до кущів. "Що ж я роблю.... " Вона зайшла за кущі, там стояла дівчина. Роздивившись уважно вона побачина що ззаді неї був хвіст, і руде волосся закривало вуха.
—Хто ти? — Кіра подивилась на її очі, такі голубі, зрачків неначе не було. Старовинне кімоно була більшим за дівчину.
—Я охороняю цей храм Кіра.... Я тобі покажу що сьогоді станеться, якщо ти нічого не зробиш, це буде твоє передостаннє випробування.
Дівчина швико підійшла до Кіри і закрила їй очі, через пару секунд вона змогла відкрити їх. Женя лежала на асфальті стікаючи кров'ю. Вона швидко підбігла до неї.
— Женя що з тобою? "Що.. Що відбувається". — Сльози потекли рікою.
— Х..Хиро. — Прохрипіла сестра і дівчина проснулась із сльозами на очах.
— О, ти проснулась. — Сказав Ваня. — Я якраз збирався тебе будити.... Ти плачеш?
— Я бачила Женю уві сні, вона була вбита Хиро.
Хлопець підійшов і приобняв її.
— Це ж всього лиш сон, тим більше ми знаємо що може статись і недопустимо цього.
— Ти правий, просто сон був дуже ралістичний, я відчувала її гарячу кров на руках.
Минуло пів години, вони всі вже стояли на зупинці та чекали автобус.
— Слухай Хелен, а давай ми ще один день проведемо разом.
— Я сьогодні зустрічаюсь з Хиро, тому ні.
— Ну давай, всього лиш ще один день.
—Сказала ні, тим більше ми тут будемо проводити не більше тижня, і я його навряд-чи побачу.
—Ну Хелен, будь ласка.
— Ні, мені хватило по горло цієї поїздки до храму.
Приїхала маршрутка, Кіра сіла біля Вані.
—Що нам робити?
— Пропоную подзвонити боссу і сказати, думаю він не буде взахваті і обов'язково щось скаже їй. — Запропонував Ваня.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Кленовий лис
Mistério / SuspenseЧи все життя реальне? Дівчина на ім'я Кіра переїжджає з маленького містечка у велике місто. Там вона знаходить роботу в детективному агенстві розслідуючи різні справи, та після одної справи про викрадення дівчина починає бачити галюцунації та дивн...