<2>

1.2K 45 5
                                    

-Na és Sofia mióta tudsz röppizni?(Kérdezte Jaden)

-Kiskorom óta...mindig is röppozni szerettem volna..(válaszoltam egy mosollyal az arcomon)

-Hogy hogy még nem találkoztunk veled?(kérdezte Javon miközben egy oldalas mosolyt vetett felém)

-Most költöztem ide,apuakám munkája és egy edző miatt ...(Sütöttem le a szemem a földre)

-És eddig hol laktatok?(kérdezte Jaden)

-New york-ban.(válaszoltam szűk szavúan)

-Uu hát az messze van.(sanyargott Jaden)

(Sétáltunk a parkolóba jobb oldalamon Javon sétált, bal oldalamon Jayla,Javon mellett pedig Jaden,már majdnem oda értünk az autóhoz mikor elénk állt egy ilyen 13 éves csajszi,és közvetlen Javon elé állt

-úristennn Javon Walton ezt nem hiszem ell (kezdett kiabálni)

(Engem kirázott a hideg és össze rezzentem)

- kerhetek egy fotót ?(sipítozott és megölelte Javont)

-uhum(bólogatott Javon)

( a kis csaj elővette a telefonját és fotózni kezdett,vagy 100 fotót csinált majd egyszer megpuszilta Javon arcát ami Javonnak nem tetszett így el is húzódott, az arcomra kiült egy kis undor amit teljesen véletlenűl fejeztem ki, ráhúztam a fejemre a baseballsapkám majd ránéztem a kis csajra aki rám kapta a fejét)

-és ő ki?(vetett rám egy hanyag pillantást)

(Èn pedig egy hanyag mosolyt vetettem rá ,a baseball sapkámra felhúztam a szürke pulcsim kapucniát és elindultam az autóhoz.
Láttam ahogy Jayla lekoptatja a csajszit mert nem nagyon szerette volna elengedni Javont.Ide értek)

-Na ez mi volt Sof?(kerdezte Jayla furcsállva)

-Mi?(kerdeztem miközben Jayla nyitotta ki az autot és én közbe beszálltam az anyósülésre)

-Amit az előbb műveltél..(röhögött)

-Csak nem féltékeny vagy?(szugerált Jaden egy ravasz mosollyal)

-Mi?dehogy.csak utalom a tapadós picsákat..(jelentettem ki könnyen)

-ahha (mondta Jaden egy mosollyal)

(Hátra fordultam a két fiu felé akik hátul ültek az autóban)

-Javon hagyd abba -vagyis Jaden!!(vetettem véget ennek a szarságnak)

-Soff azert nem annyira nehéz megjegyezni hogy ki Javon es ki Jaden..(röhögött)

(Én magam is elnevettem magamat a bénaságom miatt,mikor mindenki elkussolt es mar megnyugodtunk Jayla beindította az autot es elindultunk.)

Amugy már nem fáj a fejed?(kérdezte Jayla az utat nézve)

-picit szédülök meg faj de amugy kiraly.(mosolyogtam)

-Soff az nem biztos hogy joo...(mondta Jayla száját húzva)

-Hallod Jayla megyunk McDonald's-ba ?(kerdezte Jaden aki arra akart célozni hogy mar éhes)

-uu ez jo ötlet!(helyeselte Jayla majd az említett kajálda felé indultunk,mikor oda értünk kiszálltunk az autóból es besétáltunk rendelni,mindenki megbeszèlte hogy mit kér )

-Sziasztok mit adhatok?(kerdezte a kiszolgáló)

-Sziaaa én kérnék egy 3-as-at és egy colat(kérte Jayla)

-én egy 6-ost kérnék szépen spriettal
{ejtsd:szprájt}
(vágta ra Jaden)

(Gondoltam biztos Javon mondja hogy mit kér enni ám rám nézett hogy mondjam,én megraztam a fejem mire ő csak értetlen fejjel nézett rám "én nem eszek" súgtam Javonnak ...
Mely mondatom neki címeztem nem tetszett neki..
-én kérnék kettő 5 öst.(mosolygott)

-Rendben majd szólítani fogjuk a számotokat,(mondta majd elvonult felírni,mi elmentünk leülni egy asztalhoz)

-Miert nem eszel Sof?(kerdezte Jayl)

-Csak nem kérek,(vontam meg a vállam)

-Nem baj egy úgyis jut neked (kacsintott Javon egy mosollyal)

-nem kell köszii(tiltakoztam)

-(Javon megforgatta a szemét)

-én indítok egy liveot (szólalt meg Jayla)

(Úgy ültünk hogy volt egy nagy kanapé ami előtt egy asztal volt
Én jobboldalamon Jayla a másik oldalamon Javon,Jayla másik oldalán pedig Jaden,mindneki bele fért a liveba)

-Szisztok srácok (köszönt Jayla a nézőknek)

(Én felhúztam a térdem és átöleltem mint egy kis gyerek ,mikor vissza hajtottam a fejemet hogy tudjam olvasni a hozzászólásokat..

Xy:Ő kicsoda melletted Javon?
Epp ezt a hozzászólást Olvastam ám mikor elolvastam Javon épp válaszolt rá

-Srácok ő itt Sofia ,Jayla legjobb baratnője!(A telefonon keresztűl láttam hogy Javon felém hajtja a fejét és nézni kezd engem ,erre én is felé fordítottam a fejem alig volt köztünk pár miliméter ,elmosolyodtam majd gyorsba vissza kaptam a fejemet az élő videora, mikor eszre vettem hogy Jaden elmosolyodik es ram néz,elkezdtem csóvàlni a fejem hogy nehogy félre értse a helyzetet ,de ő csak bólogatott én ráütöttem Jaden fejére úgy hogy Jayla fölött átnyúltam,majd vissza hajtottam mosolyogva a fejem az élő video felé ahol a hozzászólásokat fürkésztem;

User282764:Lollll ezek majdnem smaroltak!!

-mi?? Dehogy!(vágtam rá)

(Jayla,Jaden és Javon rám nézett mert nem tudtàk mire válaszoltam)

-azt mondtak hogy majdnem smaroltam Javonnal..(aztán eleg vakok(Röhögtem kínosan)

Amugy Javon mi a sor számunk? - VAGYIS JADEN!(keveredtem össze )

(Arcomat tenyerembe ástam és röhögtem úgy ahogy a többiek)

-esküszöm hogy tudom hogy melyikötök hogy hívják csak na...(röhögtem)

-36-os számú rendelés kész!(szolalt meg a bemondó)

(Jaden felugrott es elindult a rendelésért,majd En is csatlakoztam hozzá mert a poharakat is kellett hozni,kimásztam majd elindultam Jaden utan)

-hallod Sofi majdnem le kaptad Jav-et(mondta Jaden egy mosollyal mikozbr mentunk a cuccokert)

-Te tiszta hülye vagy Jaden(röhögtem majd oda ertem a poharakert töltöttem mindenkinek innivalót majd elindultunk vissza fele az asztalunkhoz)

-Nem vagyok hülye...(forgatta a szemét)

(Vissza ertunk az asztalunkhoz )

-Jayla szerinted én hülye vagyok?(kerdezte Jaden reménykedve)

-Neemm nagyon okos vagyy...(mondat Jayla humorosan)

-latod Sofi én mondtam hogy nem vagyok hulyen(mosolygott idétlenűl)

Hát ez lett volna a Kövi rész Bocsi hogy nem történt benne semmi csak siettem,hogy hozzam nektek a Kövi részt❤️

{864words❤️}

A legjobb  barátnőm testvére {Javon Walton}Donde viven las historias. Descúbrelo ahora