11. rész Harcra fel!

19 1 0
                                    

Miután vége lett az első körnek, elindultam a suli felé. Láttam rajta jónéhány géppuskagolyót, és egy betalált lövedéket. Szép darab volt, így valószínűleg a Porsche Tiger harcolt itt. Látván a rombolást, amit egy 88mm-es páncéltörő löveg okozott, mi lesz, ha a KV-2 152mm-es tüzérségi lövege betalál a suliba. Vasárnap helyreállították az épületeket, de a házamat nem érte semmi. Kiköltöztem a régi szobámból, mivel félő volt, hogy az tényleg sokba kerül. Eljött a hétfő, és még vendégeink online tanultak, mi folytattuk a szokásos tanulást. De a többi suli diákjai belátogattak az óráinkra. Valamikor Carpaccio jön be kémiaórára, a szerdai tesióra plusz résztvévői a KV-2 legénysége a Pravdától, a legrosszabb az volt, amikor Maho bejött bioszra. Nem tudom, miért kellett bejönnie, de óra végén elhívta Usagit. Fura volt, de hagytam. Sikerült megvalósítani mindenkinek a heti két edzést, nekünk kedden és pénteken van. A hajón zajlott az élet. A házam környékén sok ember volt (talán amiatt, hogy kikapcsoltam a jelszót a 35M internetén). Mi lesz a stratégia? Kihasználjuk, hogy jobban ismerjük a sulit, és megpróbáljuk a JSZ-2-t és KV-2-t, akik elengedhetetlen tagjai a csapatuknak. Aztán, hogy a nagyágyúik kiütve, levadásszuk a maradékot. (A Pravda terve ezzel ellentétben az volt, hogy kihozzák őket a város és az erdő közti kis tisztásra, és JSZ-2 122mm-es nagyágyújával és Nonna mesteri lövészségvel, akit most beraknak JSZ-2-be, kilövik a zászlóst. Hőseink nem tudják a Pravda tervét a harc előtt, ráadás a két terv üti egymást.) Eljött a szombat. A Saunders-Vichy és a Horthy-Pravda napja. Készülődtünk. Emlékszem még, amikor először csináltuk ezt még októberben. Azok a szép és nem túl szép emlékek. A tervem szerint Fanni a zászlós, hogy mi, akiknek van tűzereje, ráadás a parancsnoka a vezér, kicsit szabadabbak legyünk. Felálltunk a hajó egyik szélen, amikor odajött Sango.

-Sok szerencsét!-mondja.

-Arra szükség is lesz-mondom én.

-Miért? A Pravda egy dolog miatt tud egyben lenni: Katyusa vezetése. Ha őt kilövitek, akkor Klara és Nonna azon fog vitatkozni, hogy ki a vezér. Katyusa alatt együtt dolgoznak, de még Klara az elsöprő támadást kedveli, Nonna sokkal hidegvérűbb alak. Ezt még a Continuiationos időkből tudom, amikor Katyusa távollétében egymásnak tettek keresztbe-mesélt Sango.

-Köszünjük az információt-mondtam neki, és elszelelt.

Ezután elkértem Rikutól a rádiót.

-A tervet megváltoztatjuk. Mindenki minden habozás nélkül lőjje le a T34/85-ösöket! Akármelyikben lehet Katyusa!-mondom.(Innen én, az Író, mint külső szemlélő veszem át a dolgokat.)

A két csapat felállása: Pravda: 5 T34-76, 3 T34/85, 1 KV-2, 1 JSZ-2.

Horty: 2 Tas, 5 Turán III, 2 Zrínyi I, 1 Zrínyi II

Elindult a meccs. Katyusáék rohantak a városba, kivéve Nonnáékat. Ayumiék viszont inkább a mellékutcákon jöttek be, szó szerint settenkedtek.

-Mint ahogy Alice tanította, emberek-jegyezte meg Ayumi.

Már a belváros környékén voltak főszereplőink, amikor váratlanul egy T-34/85 tűnt fel Mina előtt.

-Találtam egy céltankot, de kettő 76 milis is van mellete. Lelőhetem, parancsnok?-kérdezte.

-Várj. Jövünk majd. Fanni, Usagi, gyertek-mondta Ayumi.

Ekkor elindult a bájcsevej a tankban.

-Ez mi volt? Nem azt mondtad, hogy utálod Usagit?-kérdezte Takako.

-Még mindig nem kedvelem a csapatával együtt, de Emi az egyik legjobb lövészünk-mondja Ayumi.

-És egyébként miért nem uszítottad rá Minát a célpontra-kérdezte Riko.

Scholae et preafectus! (Girls und Panzer fanfic)Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora