Bölüm müzikleri:kendime yalan söyledim(seksendört)
Gurur benim neyime(kolpa)
Nasıl öğrendin unutmayı(kolpa)
Keyifli okumalarke...
Yazım yanlışları varsa özür dilerim.
"Büyük bir bilinmezin içindeyiz..."
Leyayla susmuş oturuyorduk. Ben hala neden böyle bişey yaptığını anlamaya çalışıyordum, ama leyanın ne yaptığını bilmiyordum. Herhalde o da bu konu hakkında düşünüyordu.
Yn:sence çağanın yanına geri mi dönmeliyim leya? Her şeye hiçbirşey olmamış gibi devam etmeli miyim?
Leya:bu elbet senin tercihin ama onun da bir nedeni vardır. Bence gidip onu dinle.
Daha fazla bekleyemezdim ki zaten. Hemen ayağa kalktım ve üzerime leyaya ait olan deri bir ceket geçirip dışarı çıktım. Koştum, koştum ve evime vardım.
Evimin kapısı açıktı ve içerden yağızın sesi geliyordu. Leyanın da benim arkamdan koştuğunu, buraya geleceğini anlamıştım.
İçeri girmeden kapıda onları dinledim.
Yağız:niye anlatmadın peki kardeşim? Kız kendini çok kötü hissediyor.
Çağan:ya beni dinlemezse? Ya beni affetmezse? Ben onu kalbini bir kez kırdım, bir daha mı kırsaydım? Onun kırmak yerine kafamı kırarım daha iyi.
Yağız:of. Büyük bir bilinmezin içindeyiz.
Çağan:o beni dinler mi?
Yağız:sen önce tam detaylarını anlat.
Çağan:of yağız, defalarca kez anlattım. Tuana yanıma geldi, oturdu ve benim onu sevip sevmediğimi sordu. Bende açıkça ynyi sevdiğimi söyledim. Sonra biraz üzüldü. Birkaç şey daha söyledi ve gitti. Bu kadar.
Yağız:biri de videoya çekti yani. Bu kim sence?
Çağan:o zaman deniz dışardaydı ama o çekemezdi, telefonunu masada unutmuştu. Kesin pençeden biriydi.
Yağız:ya her işin altından da bu pençe çıkıyor be! Canımı sıkmaya başladı artık!
Çağan:sakin ol. Öfkeyle kalkarsan zararla oturursun.
Yağız:nasıl sakin olayım ya! Bizden birisinin kalbi kırıldı, ortada şantaj gibi bişey var ve biz harekete geçmiyoruz.
Çağan:merak etme, planımız hazır, sadece alp oyunlarına odaklan. Biz onlara günlerini ödeteceğiz, bütün temrenli çocuklarını da kurtaracağız.
Çağan:şimdi benim ynyi bulmam gerek.
Çağan:sence benimle konuşmayı kabul eder mi?
İçeir girdim ve çağana baktım.
Yn:ben zaten seninle ömrüm boyunca hep durmadan konuşurum ki.
Leyanın da nefes nefese içeri girdiğini hissettim. Biraz daha içeir girdm ve çağanın tam karşısında durdum. Sonra kollarımı beline sarıp ona sıkıca sarıldım.
Bana karşılık verdiği an daha fazla sarıldım ve gülümseyip boynunu kokladım.
Çağan sustu, yağız ve leya dışarı çıktı. Biz ise ayrılmadık, sarılmaya devam ettik.
Dünyam yıkılıyordu sanki ama onu kurtarmıştım. Hayatımda en değer verdiğim insanı kurtarmıştım.
🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece Sen | Çağkız Kurgusu
Fanfiction-TAMAMLANDI- "Sen bana yaşadığımı hissettiriyorsun diye..." Birbirleri için doğan 2 genç... Her ne kadar uzun süre sonra ilk defa karşılaşsalar da aralarındaki çekim hala aynıydı. Birbirlerini küçükken tanıyor gibilerdi, ama aralarındaki her şey t...