Tko o čemu?

83 1 0
                                    


Pišem ovo za tebe. Da, za tebe i oke priznajem i za sebe, za mlađu verziju sebe koja plače u mraku ne znajući da će i svega toga izaći snažnija. Za one koji su usamljeni, koji ne vide izlaza, koje nitko ne primjećuje, za one koji u svojoj tišini plaču, za one koje kritiziraju i za one koji se pod tušem samoozljeđivanju, za one koji ne razumiju, za one koji misle da ništa nema smisla, za one koji su umorni od svega, a opet željni ostalog, i da odlazak na terapiju/savjetovanje ne bude samo za one s psihičkim poremećajima. Pišem ovo za prijateljice, kolegice, sestre, majke, suparnice, trenerice, učiteljice, asistentice. I za sve one koji ovo i više od toga želite postići. Pišem ovo i za svoju najbolju prijateljicu koja bi bila jako ponosna i radosna da vidi da napokon pišem i da sam sretna te da uživam u životu. Da nije bilo nje, ne bih bila ovo tko jesam, stoga draga moja Lara od srca ti hvala. Pišem ovo jer toliko često sam bila toliko usamljena i tužna, a djelujem kao osoba koja je sve samo ne to. Pišem ovo jer apsolutno nisam znala niti se usudila popričati s nekim o svemu ovome i drugome, a da me ne osuđuje. Pišem ovo jer ne bih htjela da se i jedna cura/dečko nađe i osjeti nepoželjnim ili nezadovoljnim. Pišem ovo jer želim sebi ostaviti neki trag, trag da sam uspjela i da sam pomogla drugima, makar jednoj osobi.

Želim da ovo bude za sve vas ugodno mjesto, potrudit ću se da bude. Ali, bit će i onih malo manje ugodnih i lijepih trenutaka, onih koji su mi pomogli da budem ono tko jesam. 

Zašto baš ovaj naslov i ova slika? Jer sve što sam u teškim, a i lijepim trenutcima htjela čuti je bilo tu sam, čujem te, vidim te, nisi sama. Točka zarez jer bez obzira što si tu kao da nisi, i bilo je trenutaka kada je točka stavljena, ali ju je zarez zamijenio. Za tebe jer od mene dar za tebe. Tu sam za tebe, je sve što sam htjela čuti. Slika je trenutno ova jer nisam mogla naći bolju, a osim toga podsjeća me na obećanje dato mojoj najboljoj prijateljici. 

Pričat ćemo o svemu i svačemu, želim s vama podijeliti dio sebe, svoja iskustva, svoja saznanja, svoje savjete, svoje tips and tricks, svoju priču kako bih vas nadahnula i inspirirala. 

Ne mogu obećati da ću biti redovita s poglavljima, ali mogu reći da ću biti iskrena i pisati ono što sam i sama prošla. Da ću pisati sa puno ljubavi i razumijevanja, ono što mlađoj sebi nisam mogla dati. Bit ću spontana, tako da nemam određenog plana i redoslijeda. Ali znam da će biti zanimljivo, od pomoći i nadam se da će učiniti da se barem malo bolje osjećate :) 

S puno ljubavi do idućeg, 

vaša M. 

𝑇𝑢 𝑠𝑎𝑚; 𝑍𝑎 𝑡𝑒𝑏𝑒Where stories live. Discover now