1.

2 0 0
                                    

Sziasztok a nevem Lee Hayun! Nem rég végeztem a gimiben és haladok tovább az egyetemre. Elég jó tanuló vagyok így fel vettek. Mindig is unalmas életet éltem de hisz minden jó történetben megjön a fordulópont amikor mindenki élete megváltozik és az egyhangú napjai egyre izgalmasabbá válnak.

Új iskola, új környezet. Akkor vágjunk is bele.

Reggel mint mindig a szokásos napi rutinommal keltem. Elmentem a konyhába és apa már ott várt a reggelivel. Igen szóval apa soha se enged el úgy, hogy nem reggeliztem. Anyukám már 2 éve meghalt egy autó balesetben... De nem szeretem felidézni.

-jó reggelt!-köszöntem az asztalnál reggelizőnek

-Áh szia! Fel is keltél? Gyors voltál. Gyere ülj le.-azzal le is ültem, ettem és indultam is el abba a "remek" suliba.

A suli előtt a legjobb barátom várt Seojun. Már vagy ovis korom óta úgy ismerem mint a tenyeremet. Bármiben számíthattam rá, amiben csak lehetett segített. Azt tudni kell, hogy volt pár össze koccanásunk... "Fiú és lány közt nincs barátság" értem. Ez igaz. Ő neki mindig is több voltam de nekem ő csak egy legjobb barát akibe 100%-ig megbízok.

-Sziaaaaaaaaaa-köszönt vidáman. Igen ő már reggel korán is egy cukorbomba.

-Hali! - köszöntem majd megöleltük egymást

-Szerintem induljunk be mert hosszú lesz még a mai nap.

Szép rutinosan bementük az osztályba és leültünk. Persze elkezdődtek az órák minden percemet Seojun-al töltöttem, miután elkezdődött a tesi óra mindenki kosarazott, lányok fiúk külön-külön.
Ugyebár voltak a menők a mindenhez értők és mi akik csak szimplán léteztünk. Mindig is utáltam kosarazni egyszerűen nem ment, de hát ezvan..

-ÁH HAYUN miért kellett fejbe dobnod áááh... -egyből mindenki oda sietett Lunához a legmenőbb lányhoz az iskolában.

Igen pont őt kellett eltalálnom, balszerencse pedig nem akartam...ez kell most nekem.

-Ó Sa-sa-sajnálom egyáltalán nem direkt volt. -nem győztem bocsánatot kérni.

-Te te kis semmire való hogy merészeltél fejbe dobni tee ezért még megkapod a magadét.-mondta egyre dühösebben a földön ülő lány.

Mindneki jött oda hozzám, hogy mit képzelek magamról kaptam jobbról balról a negatívat. Még a legjobb barátomtól is amit nem vártam.

Ha már Luna van a képbe ott van a pasija aki szó szerint a megtestesült...
.. Balfék. Bunkó és hihetetlenül nagyképű pont össze illenek. De jók is voltak ezek a gondolatok míg a szekrényemhez érve találtam egy kis cetlit. Valahogy éreztem hogy erről van szó...

"gyere a tetőre holnap suli után, azt hitted nem lesz következménye annak amit ma csináltál?!,,

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 08, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Az utolsó szálig is... Where stories live. Discover now