2.

646 36 13
                                    

Selamm. 2. Bölümle karşınızdayım. Umarım beğenirsiniz bu bölüm biraz kısa olacak ama başka bölümlerde telafi etmeyi planlıyorum.
NOT: bu hikayedeki bazı olaylar animedekilerle ters düşebilir ya da aynı olmayabilir. Teşekkürler.
Y/n'nin ağzıyla:
Yaklaşık iki hafta geçmişti Dabi ile olan ilişkimizin üzerinden. Bu iki haftada sabahtan devriyelere çıkıp akşam geri dönüyordum. Doğru düzgün hiçbir olay yaşanmamıştı ya da beni bilerek sakin mahallelere gönderiyorlardı. Her günüm aynı geçiyordu ve canım sıkılmaya başlamıştı. Arkadaşlarım ise bu dönem çok yoğun olduklarını söyleyip benim buluşma isteklerimi geçiştiriyorlardı. Bunun üzerine uzun süredir yapmayı düşündüğüm fakat emin olamadığım şeyi yapmaya karar verdim ve Dabi'ye mesaj attım.
" Dabi eğer sana da uygunsa bu hafta bir gün .....kafesinde buluşmak ister misin??"
Biraz bekledim ve cevap yazdı.
"Olur cuma saat 19 sana uygun mu?"
"Uygun"
" Cuma günü görüşürüz o zaman"
" Görüşürüz"
Kısa bir mesajlaşmaydı ama gereksiz şekilde mutlu olmuştum. Cuma iki gün sonraya denk geliyordu ve sabırsızlanıyordum. Aslında ona .....kafesi dememin de bir sebebi vardı. O da o kafenin çok bilinen ve kalabalık bir kafe olmasıydı. Evet bardaki gün bir salaklık yapıp hiç tanımadığım bir adamla yalnız kalmıştım ama böyle bir şeyi ne olur ne olmaz tekrarlamak istemiyordum. Evet, Dabi kötü birine benzemiyordu ama bazı çekincelerim vardı.

İki gün benim için çok yavaş geçmişti ama sonunda cuma günü gelmişti. Giyeceğim şeyleri daha önce belirlediğim için direk dolaptan alıp giydim.

(Y/n'nin giydiği kıyafet)Sonrasında da hızlıca saçımı düzeltip hafif bir makyaj yaptım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Y/n'nin giydiği kıyafet)
Sonrasında da hızlıca saçımı düzeltip hafif bir makyaj yaptım. Evden çıkarken içim içime sığmıyordu. Neden böyle hissediyordum ben de anlamıyordum.

Sonunda kafeye vardım ve etrafıma bakındım. Kafenin bahçesinin arka taraflarındaki masada Dabi'yi gördüm. Benim davet ettiğim yere kendisi benden önce gelmişti bu yüzden saate baktım. Ben bile on beş dakika erken gelmiştim. Bunun üstünde çok durmayıp yanına doğru ilerlemeye başladım.

Dabi'nin ağzından:
Beni fark etti ve yanıma doğru gelmeye başladı. Gerçekten çok güzel görünüyordu. Tam karşıma oturdu.
Y/n: Eee nasılsın?
Dabi: Seni iki haftadır göremeyen biri iyi olabilir mi sence? Ama şu an görüştük en azından.
Bunu söylememle yüzünün kızardığını gördüm. İstediğini elde etmiştim çünkü yüzü kızarınca çok tatlı oluyordu. Bekle ne oluyordu bana böyle? Normalde hiçbir kadın hakkında böyle şeyler düşünmezdim.
Y/n: Gel içeriden içeceklerimizi alıp tekrar oturalım.
Dabi: Olur güzellik.
Sonra kahvelerimizi alıp tekrardan oturduk ve konuşmaya başladık .
Y/n: Konuşacak ortak nokta bulacaksak izlediğimiz film ve dizilerle başlayabiliriz.
Dabi: Mantıklı hadi başlayalım.
Y/n: Ama aynı anda söyleyelim.
Y/n'yi kırmadım aynı anda söylemeyi mantıklı bulmasam da olur dedim.
"En sevdiğin film?"
3
2
1
Dabi: Leon: The professional
Y/n: Parazit ( bu iki filmi isteğiniz üzerine değiştirebilirsiniz)
Y/n: Bekle Leon benim en sevdiğim ikinci filmmm
Y/n böyle bağırınca herkes bize bakmıştı ama onun bu hali beni güldürdü. Benim güldüğümü görünce o da gülmeye başladı. Onun gülüşünü izlerken aklımdan geçirdiğim tek şey bir insanın nasıl bu kadar güzel gülebileceği oldu.

Y/n'nin ağzından:
Benim gülüşümü izliyordu ve hayranlıkla bana bakıyordu. Yok yok ben yanlış anlamışımdır dedim hemen kendime. Bu çocuk sana niye baksın ki?
O sırada Dabi kahvesini içmeye devam ediyordu ve çok şeker görünüyordu.

 Bu çocuk sana niye baksın ki?O sırada Dabi kahvesini içmeye devam ediyordu ve çok şeker görünüyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

( Y/n'nin manzarası)
Sonrasında birden Dabi'nin telefonu çaldı.
Dabi: Alo? Evet. Yani şimdi mi? Nerede? Tamam tamam geliyorum.
Sonra telefonu kapattı ve bana baktı.
Dabi: Üzgünüm çok acil bir işim çıktı. Bunu sana telafi ettiririm güzellik. Bir sonraki buluşmamızda seni güzel bir yere götürürüm.
Ben de tam görüşürüz diyecekken benim yanıma çömeldi. ( Oturduğumuz için çömeliyo arkadaşlar o kadar da kısa değiliz:))
Dabi: Gitmeden seni yanağından öpebilir miyim?
Daha iki hafta önce birlikte olduğum adam yanağımdan öpmek için izin istiyordu. Şaşırmış ama mutlu olmuştum. Evet anlamında başımı salladım ve beni öptü. Sonra kulağıma fısıldadı.
Dabi: Gerçekten üzgünüm keşke işim çıkmasaydı.
Sonra kafeden ayrıldı ben de kahvemi içtim ve kafeden çıktım günüm gerçekten güzel geçmişti.
Bölüm bitti okuduğunuz için çooook teşekkür ederim. Oylayıp yorum yaparsanız çok mutlu olurum.

dabi x reader (enemys to lovers)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin