Bitti mi? Hayatımı yaşacağım bundan sonra kurtuldum ondan ama mutlu da değildim gidiyor işte gidiyor istiyorum gitsin ama ama seven kalbim söz geçmiyor ona. Ayağa kalktı yaşlı ve yorgun gözlerle baktı bana gülümsedi acı bir gülümse idi bakmak istemedim yoksa oracıkta ona sarılırdım bu yüzden kafamı çevirdim.
Adım sesleri duyunca yine kafamı ona doğru çektim gidiyordu cidden giyordu ve gitti...~~~~~~
O giderken sadece bakakaldım durdurmak istedim her şeyin bir yalan olduğunu söylemesini istedim değildi değildi lanet olsun değildi bu acıyla nasıl başa çıkacağım.
Sabaha kadar durmadan aktı göz yaşlarım ayağa kalkmakda zorlanır hale geldim boşvermeliydim olan her şeyi ama yapamıyordum öyle bir çırpıda.
Kalktım yatağımdan hazırlanıp çıktım dünki kazandığım para ile keyfime bakmayı düşümüyordum.
Yürüyordum öylece kafamı kaldırmadan güçsüz olduğumu görsün istemedim.
Ve bir bedene çarptım kafamı kaldırıp baktığımda ise enwo"ydu."Enwo"
Yüzüme sinirle bakıyordu öldürmek istercesinee.
"Jungkook beğendin mi yaptığını"
"Ne yaptım ben?"
"Bir de soruyor musun? Genişliğine hayran kaldım doğrusu"
"Ne saçmalıyorsun?"
"Bay Kim hepimizi işten atıp cafeyi kapattırdı 4 senedir buralara gelmek için gecesini gündüzüne kattı hep yanındaydım en başından beri neler çekti ne emekler verdi"
Şok olmuştum bu kadarını yapmasını beklemezdim gerçi umrumda da değildi ne yaparsa yapsın üzülmeyeceğim.
"Benimle ne alakası var Enwo?"
"Her şeyi biliyorum oyun oynama karşımda seninle onun ilişkisinin nasıl olduğu hakkında her şeyi biliyorum"
"Bilipte bana mı kafalanıyorsun? Nasıl birisin sen katili mi savunacaksın bana"
"Katili savunuyorum aşk lanetli bir şeydir insana istemediği ne varsa yaptırır kalbi mantığını ele geçirir seni öyle çok seviyor ki jungkook inan karşısında ben bile eriyorum"
Bana doğru gelmiyor gelmiyor insan sevdiğine zarar gelsin istemez böyle yapmaz bu takıntı bu manyaklıktı.
"Sevgisine aşkına zerre inanmıyorum"
"Çok aptalsın hiçbirşey bildiğinde yok"
"Anlatın anlatın öğreneyim halimi görmüyor musunuz gör müyor musun enwo gizli saklı bir şey ortada kalmasın çok yoruldum daha sakladığınız ne var?"
"Ben gidiyorum mümkünse de görüşmeyelim"
"Anlat bana lütfen"
"Bitti gitti zaten öğrenmenin ne yararı var söylesene"
Yine de bilmek istiyordum en ufak saklı bir şey kalmasın böyle biriydim bende napabilirim.
"Olsun yinede bilmek istiyorum"
"Bilsen ne olacak bir şey değişecek mi?"
"Hayır ama bilmek istiyorum işte hayatım boka çevrildi 7 yıl 7 yıl kimsesizdim ben biri bile yoktu yanımda zar zor geçindim ortalıkta tam taehyung'u bulmuşken hayatımı düzene soktum sandım onla mutlu oldum ama meğerse hayatımı böyle yapan ta kendisiydi ta kendisi. Oruspuluk yapmaya başladım çünkü başka türlü yine karışacaktı bana dün gece birinin altına girerken neler hissetim anlayamazsın enwo"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FIRST GLANCE || Taekook
FanfictionLiseli yıllarında karşılaştığı genç çocuk nefesini keseceği kadar güzeldi. Bu güzellik onun olması için hayatını ondan çaldı... Yıllardır seni takip eden bir sapığınım jungook. . . . Same - tae Uke - kook