DIQ : Chap 12

115 5 8
                                    

Street!!!

BUM!!

Kereta yang menghalang laluan keretanya dirempuh dari belakang. Pegangan pada stereng kereta diperkuatkan.

"Siallah malaun ni!! Masa masa macam ni jugak dia nak serang." Tangan ligat menukar ii gear sambil mulut mengomel sakan.

BANG!
BANG!
BANG!

"Bapak arr!! Tak takut ke polis datang??!! Ni Malaysia bukannya Perancis nak main tembak tembak bagai!!." Matanya membulat sebaik saja mendengar tembakan.

BANG!
PRANG!
BANG!
PRANG!
STRING!!

Cermin kaca belakang kereta miliknya pecah berderai begitu juga cermin sisinya. Bibir diketap perlahan melihat keretanya yang sudah hampir lunyai.

Dengan marah yang berkemuncak, gear kereta dipusing dan automatik juga keretanya berpusing kebelakang bertentangan dengan kereta yang tadi dibelakangnya.

Tanpa rasa gentar, kelajuan kereta ditingkatkan dan dia merempuh kereta yang tadinya dengan kuat.

BUM!!
BUM!!
BUM!!

Berkali kali dia merempuh kereta itu sehingga kereta tersebut terbabas ke seberang jalan. Nasib saja kawasan jalan disitu sunyi, kalau tidak habis semuanya.

BUM!!

Melihat kereta itu terbabas, dengan cepat si dia keluar dari perut keretanya yang sudah hancur itu lalu berjalan ke arah seberang.

Terlihat tiga orang lelaki berbadan sasa keluar dari kereta yang tadinya dia rempuh. Dia juga dengan santainya maju.

"Kau memang sial perempuan!!!." Salah satu lelaki itu menjerkah si dia.

"Kau lah yang sial!!." Si gadis berdecit marah.

"Shit!! Bunuh dia!!." Arah lelaki itu. Dan mereka bertiga pun mula menyerang si gadis.

"Damn!!." Dengan tenaga dan ilmu serangan yang ada. Gadis itu dapat menepis setiap serangan dan membalasnya.

BUK!
BUK!
BUK!

Tumbukan bertalu talu diberikan kepada lelaki yang menyerangnya sehingga lelaki itu jatuh rebah ke jalan tar apabila si gadis mengakhiri tendangan pada bahagian sulit lelaki itu.

"Argh!!!" Lelaki itu jatuh rebah, dua kawan sekutunya turut maju apabila seorang dari mereka sudah tumbang.

BAK!
BAK!
BUK!
BUK!

Tendangan demi tendangan diacukan kepada dua lelaki itu. Si gadis tidak mengalah, malah kekuatannya mula meningkat dan membelasah teruk kepada dua lelaki itu.

BAK!
BAK!

Dan kedua lelaki itu bersama lelaki yang satu lagi rebah. Si gadis meraup rambut keperangan miliknya kebelakang. Kaki dengan santai melangkah ke arah tiga orang lelaki yang telah rebah itu. Badan dibongkokkan sedikit untuk melihat keadaan tiga lelaki itu.

"Lemah!." Selamba saja si gadis menendang betis salah seorang lelaki itu dengan kuat sehingga lelaki tersebut berdesis sakit.

"Aku nak bagi amaran dekat kauorang eh, sekali lagi korang ikut aku macam pencuri...."

KLAK!

"Aku takkan teragak agak untuk bunuh korang, faham?!!!." Si gadis menekan picu pistol glove-7 miliknya dan dia mengacukan ke arah tiga lelaki itu.

Tiga lelaki itu menggangguk faham, dan perlahan-lahan mereka bangun dari rebah.

Si gadis hanya memerhati perlakuan itu. Tangan ligat bermain-main dengan pistol miliknya.

Đəřrıère ÌčəQųēəňWhere stories live. Discover now