Syafiq & Fiza baru berkahwin dlm 4-5 bulan.Mereka berdua masih dalam proses membina kehidupan sendiri utk berdikari.Mereka berdua sedang mencari rumah utk disewa.Hampir 3 bulan mencari mereka masih tak dapat rumah sewa namun masih belum berjaya.Kebanyakan nya diluar taraf ekonomi bg mereka berdua.
Mereka berdua buntu & Fiza mengambil inisiatif utk meminta bantuan dari kawan² nya mencari.
Suatu hari,kawan kepada Fiza iaitu Hariz menelefon Fiza utk memberitahu yg terdapat 1 bilik kosong disebuah rumah sewa di ibukota.Harga sewa bilik tersebut cuma 150.00 ringgit sebulan.Rumah tersebut di mempunyai 6 bilik,1 master bedroom & yg lagi 5 merupakan bilik biasa.Hanya master bedroom sahaja yg mempunyai kekosongan,manakala lagi 5 bilik telah disewa oleh beberapa org penyewa.Penyewa² tersebut adalah Hariz & seorg lg kawan Fiza,Ikram.kemudian terdapat 2 org warga asing bangladesh, Sufi & Kareem & juga seorg lelaki berbangsa india,Vishnu.
Fiza telah mencadangkn kepada Syafiq & telah berkongsi maklumat berkenaan kepada Syafiq,pada mulanya Syafiq agak ragu²,tapi disebabkan keperluan mendesak,dia akhirnya menerima cadangan isterinya utk menyewa bilik tersebut.
*Dirumah sewa tersebut*
"Ko suggest dekat fiza ke utk menyewa kat bilik kelamin tu?" soal Ikram.
"Aah,saja aku suggest sbb aku dgr² dia cari rumah sewa" balas Hariz.
"Ko ni mesti ada apa² ni sampai suggest bilik tu kat dia,dia nak ke menyewa?" soal Ikram kembali.
"Alah ko ni! mcm la tak biasa,aku suggest sbb aku nk fiza tu ada dekat sini,senang aku nak fuck cipap dia tu,dah lama aku tak genangkan kote aku dalam cipap dia,lagi² dh jadi bini org". balas Hariz dalam keadaan teruja.
"Lagi pun laki dia dh setuju" sambung Hariz lagi.
Sebelum ini,Hariz,Ikram & beberapa sahabat mereka mmg dh sering meratah tubuh Nur Hafizah atau mesra dipanggil Fiza.
Oleh kerana merasa terangsang yg bersangatan,Hariz memgeluarkn kote dari seluar dia walaupun Ikram masih ada dihadapan dia.Dia memgeluarkn kote 7.8 inch dia & menggosok² dihadapan Ikram.
"Aku x tahan la ikram,lama tak fuck si fiza ni,hahahaha."
Ikram pun turut mengeluarkn kote dia yg bersaiz 6.9 inch sambil mengikuti Hariz menggosok² sambil membayangkan tubuh fiza.
"Ikram,kesini ko,melutut jap" perintah Hariz.
Ikram hanya mengutuki arahan Hariz & melutut dihadapan Hariz dlm keadaan btg kote Hariz tegang tegak dihadapan muka Ikam.Baru si Ikram ni melutut,dengan kasarnya Hariz memegang kepala Ikram & menyumbat btg dia ke mulut Ikram.
"Buka mulut ko!ko tlg service btg aku sementara tunggu fiza dtg!" Arah Hariz.*Bersambung*