Chapter 45

967 31 10
                                    

~Тара~

Събуждам се с усещането, че има някой до мен. Отварям бавно очите си и се завъртам надясно.

Стаята е осветена от слънцето, поради това предполагам, че е около десет.

Щом примигвам няколко пъти зрението ми се прочиства. Виждам спящия Зак е до себе си. В първия момент се изненадвам, но после слагам ръцете си под главата и го наблюдавам.

Нямам представа кога Зак се е прибрал или защо е тук, но някак си не е толкова дразнещо. 

Снощи Джес малко прекали с виното и се наложи да ѝ помогна да стигне до стаята си. Когато тя се напие започва да гледа доста филосовски на всичко, така че премисляхме доста неща снощи. Тя стигна до извода, че ще каже на Майкъл за мафията и всичко, а аз бях все по-объркана.

Зак спи наистина, като бебе. Легнал е по корем, едната му ръка е под възглавницата, а другата е близо до лицето му. Тъмната му коса е леко разрошена и се изкушавам да я пипна.

Вдигам едната си ръка и закривам слънцето, което блести в очите му.

Стоя така известно време и изучавам чертите на лицето му. Ясно изразената му челюст, леко впилите му скули, носа му...всичко.

"Снощи изглеждаше като спящата красавица." щом проговаря се стряскам и дръпва ръката си. Все още е със затворени очи, а гласа му е трезгав. "Нямам нищо против да се възхищаваш на красотата ми, но поне изчакай да се събудя, за да мога и аз да се взирам в теб." Отваря очите си и се намества леко, като погледа му се закотвя върху очите ми.

Не знам какво чувствам в стомаха си в момента, но определено чувствам нещо. Продължаваме да се взираме един в друг, но решавам да захвана някакъв разговор, защото май си въобразявам неща, които не са верни, коите не може да са верни.

"Говори ли с Уилфред?" очевидно не му харесва, разговора който подхващам, но не му оставям избор.

"Да говорих. Наясно е с нещата, така че няма проблем с това. Само трябва да му кажем по-подробно какво е планувал онзи." дори името му, му доставя отвращение, така че дори не го казва.

Разказах му за плана на Джереми. Разказах му за подробностите с виното и това че иска да натопи него, нищо че това онзи ден го бях изпяла, като някоя гласна птичка в неделя сутрин. Виното с рициновата отвора изобщо не изненада Зак, даже очаквал нещо повече.

Between me and you (# 1 Me&You)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz