********
Hamza
"Neden nöbetini adam gibi yerine getirmiyorsun?" Vural gür sesi ile bağırdığı zaman yüzüne bakıp iç çekmiştim. Bahçede olan herkes bize bakmaya başlamıştı ve yine benim bilerek bir şey yaptığımı düşüneceklerdi.
Evet başlarda onunla daha yakın olmak için başımı sürekli belaya sokuyordum çünkü o zaman sadece benimle konuşuyordu ve bu benim için o kadar mükemmel geliyordu ki yanlış yolda olduğumu ne yazık ki göremiyordum. Tabii bu durum bir süre sonra bu canımı sıkmaya başlamıştı çünkü her sinirlendiği zaman yanıma gelip bana patlıyordu, doğru düzgün bir şey yapmadan otursam bile ben ceza almaya başlamıştım.
Bu sefer neye sinirlendiğini merak etmiştim çünkü kızgın bir boğa gibi burnundan soluyordu, bana yönelttiği soru öylesine yaptığı bir konuşma başlangıcı olduğunu biliyordum, Açıklama yapmaya kalkarsam yine beni dinlemeyecekti.
"Cezam nedir komutanım?" beni bekleyen sonu bildiğim için doğrudan konuya girmiştim, lafı dolandırmayı sevmezdim ve ikimiz de eninde sonunda olayın benim elimde patlayacağını biliyorduk.
Vural ağzını açıp bir şey söyleyeceği sırada bütün dikkatimi ona vermiştim. Bu sefer ki bahanesi neydi merak uyandırıcıydı doğrusu...
"Yok bir şey, işine bak." Vural şapkasını düzeltip yanımdan başka bir şey demeden ayrıldığı zaman şaşkınlık içinde arkasından bakmaya başlamıştım.
Bu adam ciddi anlamda ruh hastasıydı ve şu son 2 ayımda da bana bir güzel kafayı yedirecekti.
Daha iki gün önce bana verdikleri telefonu elimden almış ve beni himayesi altından çıkarmıştı. Bu beklediğim bir şeydi ama buna rağmen gelip hâlâ benimle uğraşması can sıkıcı bir hâl almaya başlamıştı.
*******
Yaman
Dağa çıkacak başka bir tim komutanına yaklaşık 2 saat durumu anlatmaya çalışıp karşısında çocuk gibi zırladıktan sonra sonunda ikna olmuş ve Kayra Yüzbaşı'nın timine benim de adımı yazıp belgeleri imzalamıştı.
Evet bugün olan olayı saymazsak ben de Kayra Yüzbaşı'nın timindeydim ama kendisi dağ timi için ayrı bir birlik oluşturmuştu ve sadece erlerden Hamza'yı seçmişti.
Ben yeni asker sayılırdım ve Hamza bütün konularda ben de daha bilgiliydi ama benim asıl şaşırdığım nokta Vural Yüzbaşı'nın buna nasıl izin verdiğiydi.
Vural'ın bundan haberi olduğunu pek sanmıyordum çünkü daha oluşturulan timleri görmemişti.
Gerçi şu an asıl önemli nokta benim gidip çantamı hazırlamam gerekiyordu ve bu dağ eğitimi için bilgim ne yazık ki sıfırdı...
Bilgileri bir şekilde gün içinde öğrenirdim ama Kayra bunu duyduğu zaman benim diri diri derimi yüzeceği net olarak belli olmuştu.
Bugün adama büyük bir şekilde rezil olmuştum ve bana giderken büyük bir hayal kırıklığı ile bakmıştı, bunu nasıl toparlayacağımı bilmiyordum ama eğitimde gözüne girersem beni birliğinden atmazdı.
Evet evet bu çok iyi bir plandı, eğitimde her şeyi ben yapacaktım ve bir an önce gözüne girmem gerekiyordu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yengen Kızar / bxb ✅✔️
Ficción GeneralYaman fazlası ile yavşak bir insandı ve Kayra Yüzbaşı'nı yatağa atmak için her yolu deniyordu.