4.BÖLÜM

16 2 0
                                    

İki hafta olmuştu çalışmaya başlayalı. Yorucuydu ama olsun dert etmiyordum. Ne derlerse ne iş verirlerse itiraz etmeden yapıyordum. Mutfak çok büyüktü, yemekli davetler, düğünler, nişanlar çeşit çeşit davetlere misafirlik yapıyordu büyük davet salonu. Mutfak çalışanlarıda kalabalıktı öğleye kadar yemekler hazırlanıyor öğlen açık büfe ve alakart menü sunuluyordu.
Evden geçici saatlerde olsa uzak durmak iyi geliyordu. Eşimin son hâlleri çekilmez dayanılmaz bir hal almaya başlamıştı. Bir akşam yemeğinde bana karşı sarf ettiği kelimeler yüreğimi titretmişti.
- Oradaki erkeklerle oynaşmıyorsundur umarım.
Bu kelimeleri duyunca nefes alamadım
Her çalışan kadına neden bu gözle bakılır anlamıyorum.
Bir kadın arıyla namusuyla çalışamaz mı?
- Neden böyle birşey söyledin Emre benim neyi mi gördün duydun da bana böyle söylüyorsun.
- Ben sana yapıyorsun demedim. Yapmayasın aklından bile geçirmeyesin diye sadece uyarıyorum.
Günler geçtikçe eşime karşı olan ilgimin azaldığını fark etmeye başlamıştım ilgimin azaldığı gibi sevgimde azalıyordu. Bana karşı davranışları sarf ettiği kelimeleri çok acımasız olmaya başlamıştı.
İşte yoğun bir gündü yine öğlen yemeği servisi bitmişti bir sonraki gününde yemek hazırlığını yapıyorduk akşam 16:30/17:00 gibi mesaimiz bitince çıkıyorduk. Akşam açık büfe servisimiz yoktu ama alakart mönü çalıştığı için gece çalışan aşçılar ve yardımcıları kalıyordu. Biz mesaimiz bitirip çıkarken onlar mutfağı devir alıyorlardı.
O gün restorant bölümü çok yoğun kalabalık misafirlerine hizmet veriyordu. Mutfakta işim bitmişti ama bulaşık bölümü çok yoğun kirli bulaşıklarla dolup taşıyordu benim işim aşçıların gereksinim duyduğu yemek malzemelerini hazırlamaktı ama bana yetişmeyen işleri de yaptırıyorlardı. Ses çıkarmadan her kim ne işle görevlendirirse yapıyordum.
Bulaşıklara geçmemi istemişlerdi.

MASALHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin