Tekrardan merhaba. Yeni bir bölümle karşınızdayım. Bu bölümde Y/n'nin geçmişini anlayacağız. Umarım beğenirsiniz.
Y/n'nin ağzından:
Galiba ailemin en büyük hatası evlilik yıldönümlerinde birlikte olmalarıydı. Evet epey bir geçmişe gitmiş olabilirim ama haklıyım gerçekten çok büyük bir hataydı. Doğduğum gün tüm ailemde bir sevinç vardı. Neredeyse hiç güldüğünü görmediğim ablamda bile. Ablamla aramızda on yaş vardı ve bu yüzden pek anlaşamadık. Benim en kötü yaramazlık dönemim ablamın da ağır ergenlik geçirdiği döneme denk gelmişti ve annemiz babamız bu durumdan bıkmıştı. Böylece yavaş yavaş bizimle ilgilenme düzeyleri azaldı.Babam polislerle birlikte çalışıyordu. Yani bir nevi ajan gibi. Babamın özgünlüğü tüm duyularının diğer insanlara göre kat kat daha iyi olmasıydı ama duyularını istediği zaman arttırıp azaltabildiği için bu ona bir sıkıntı yaratmıyordu. Genelde şüphelileri dinlemek için şüpheli dışarıda birileriyle buluştuğunda babamı da gönderirlerdi. Babam halinden memnundu ve çok bir beklentisi de yoktu. Anneme gelecek olursak o da bir ev hanımıydı. En azından biz öyle zannediyorduk.
Ama benim hayatımı değiştiren en güzel olaylar ben dört yaşındayken başladı. Her zamanki gibi annem ve babam ne yaptığımı umursamıyorlardı ve ben de evin yanındaki parka gitmeye karar vermiştim. Parka girdiğimde benden biraz büyük birkaç çocuğun başka bir oğlanı dövdüğünü görmüştüm. Ani bir iç güdüyle hemen yanlarına gittim. Özgünlüğüm de o zamanlarda ortaya çıkmıştı.
Y/n: Siz ne yaptığınızı zannediyorsunuz??
Adanalı gaspçı çetesi: Sana ne be. Bela mı arıyorsun???
Onlara çok gıcık olmuş ve sinirlenmiştim. Hemen gücümle bir üçüncü el ( diğer iki eliyle karışmasın diye gücüyle oluşturduğu el veya ellere üçüncü el diyeceğim) oluşturdum. Çocuk bana garip garip bakarken üçüncü elimle ona bir yumruk attım. Yere düşmüştü. Bunu gören öteki çocuklar yere düşeni de alıp kaçmışlardı. Yerde dövülmüş olan çocuk bana bakmıyordu. Kafasını yerden kaldırmamıştı bile.
Y/n: İyi misin? Seni çok yaralandılar mı?
Çocuk: Ummm. Şey . İ-iyiyim teşekkürler.
Y/n: Benim adım L/n Y/n. Seninki ne ?
Çocuk: Benimki Touya.
Y/n: Peki soyadın ne yani sana nasıl seslenmeliyim?
Touya: Ben soyisim ile seslenme şeyini pek umursamıyorum.
Y/n: Tamamm o zaman sana Touya diyeceğim.
Bunun üzerine güldüm ve o da bana gülümsedi. İşte böylece uzun arkadaşlığımız başladı.Not: buraya bu notu düşmem gerekiyordu. Dediğim gibi buradaki bazı şeyler manga ve animedeki ile aynı olmayacaktı. Bunlardan biri de Dabi'nin yaşı animede 24 olarak geçse de burada 20 olacak . Teşekkürler.
Bu tanışmamızdan sonra her gün parkta buluşuyor, oyun oynuyor, sohbet ediyorduk. Sonra Touya her gün gelememeye başladı. Başına bir şey gelip gelmediğinden endişe ediyordum. O zamanlar ben dokuz o ise on yaşlarındaydı. Artık dayanamadım ve evine gittim. Parkta bir buluştuğumuzda bana evinin nerede olduğunu göstermişti ve ben de ona. Evine önünde durdum ve kapıyı tıklattım. Kapıyı ucu kırmızı kalan kısmı beyaz saçlı olan bir kız açtı.
Kız: Kimsiniz?
Y/n: Eee ben Touya'nın arkadaşıyım. Onunla görüşmek için geldim de .
Kız tam bekle söyleyeyim diyecekken kızın önüne korkutucu bir adam geçti.
Korkutucu adam: Oğlumun dikkatini dağıtan garip kız sen misin?
Ben bir şey diyememiştim ve anlamamıştım da .
Korkutucu adam: Touya hemen buraya gel.
Touya yanımıza gelip beni görünce heyecanlandı.
Korkuyu adam: Bunu tanıyor musun?
Touya: Evet baba o benim arkadaşım.
Korkutucu adam bir anda bağırmaya başladı.
Korkutucu adam: BEN SANA DEMEDİM Mİ VAKTİNİ ARKADAŞ GİBİ SAÇMA ŞEYLERE AYIRMA DİYE
Tanrı aşkına bu adamın ne sıkıntısı vardı ya. Touya bir şey diyemedi. Günün sonunda o adam bizim görüşmemizi yasaklamıştı. Ama tabi ki biz bu yasağı dinlemiyorduk. Ben geceleri gizlice onun evine gidiyordum o da beni camdan içeri alıyordu. Bu ben on üç yaşına gelene kadar devam etti ve sonrasında KIYAMET.Okuduğunuz için teşekkür ederim. Eğer beğendiyseniz lütfen oylayın bu beni gerçekten çok motive eder. Herhangi bir fikir ya da şikayetiniz varsa ya bana ulaşabilirsiniz ya da mesaj atabilirsiniz. Tekrardan teşekkürler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
dabi x reader (enemys to lovers)
FanficEveet Dabi ile karışık bir ilişkinin olduğu bu garip hikayeye hoşgeldin