Kendini Sev Hiçbir şey Senin Kadar Değerli Değil

20 5 0
                                    

 Merhaba nasılsın? umarım iyisindir. Evet başlıkta da gördüğün gibi "Kendini Sev"  adlı başlığı gördüğün için geldin. Peki neden kendini sevmiyorsun, ailenden baskımı görüyorsun?, her şey üstüne mi geliyor? inan bana sen güçlü kız yada erkeksin!, sen bunların üstünden gelebilirsin! hiç kimseyi, hiçbir sorunu kafana takma.Sen sen için çok değerlisin. Bu hayata sadece 1kez geliyosun onun iççin istediğini yap çünkü sen özgürsün hiç kimse'nin seni üzmesine izin verme sen ne istersen onu yaparsın.Ama tabikide asıl hedefini unutma ilerideki mesleğin her ne olursa olsun çalış çabala eminimki onun karşılığını eninde sonunda alıcaksın ama kendine güven ve asla tembel olma. İstediğini giy, İstediğin yere git sen özgürsün istediğini yaparsın. He ailen çok mu baskı yapıyor takma kafana evet kızabilir üzülebilirsin ama üzülmene asla izin verme umursama bile onların dediklerini. Çünkü hayat senin hayatın, istediğini sev, istediğin kişiyle arkadaş ol. Senin de duyguların ve hayallerin var hiç kimseye hayallerin ve duygularınla oynamasına izin verme.Sen her daim sen ol.                                                                                                                                                        KENDİNİ SEV HİÇBİR ŞEY SENİN KADAR DEĞERLİ DEĞİL                                                                                                                        SAKIN BUNU UNUTMA                                                                                                                    KENDİNE İYİ BAK BEN SANA GÜVENİYORUM BAŞARABİLİRSİN!!!

Kendini SevWhere stories live. Discover now