Jennie; Kameraya el salla Manoban
Lisa; Ne?
Kendini benden uzaklaştırdı ve üzerini düzeltip tiksinç bir ifade yerleştirdi dudaklarına.
Jennie; Hadi ama.. Bu kadar kolay oltaya yem olmanı beklemezdim doğrusu.
Lisa; Gülüçsün Ruby Jane.
Kendini fazla zeki sanıyorsun, aldığın o sikik kayıtta kendin de varsın.Bunu yapmış olamazdı. O lanet olası aklımı sikeyim.
Bu kadar kolaydı Lalisa, onun oyununa geldin.Jennie; Sandığının aksine Manoban :)
Seni tuzağa düşürmek için yaptığım hareketler inan insanların sikinde bile olmayacaktır.
Asıl olay ne biliyor musun?
"ŞOK ŞOK ŞOK! LALISA MANOBAN, BİR BEDEN UĞRUNA SANAT DÜNYASINA DAMGA VURDU.
ÜSTELİK EN BÜYÜK RAKİBİ OLAN JENNIE RUBY JANE KIM ÜZERİNDEN!"Lisa; Orospu çocuğu.
Jennie; Kolay lokmaydın Manoban, sonsuz teşekkürler.
Jennie; Çünkü bilirsin bu olay bir bomba etkisi yaratacak ve büyük bir kitle kaybedeceksin.
Tüh!Jennie; Sana bunun kolay olacağını söylemiştim.
Lisa
Tanrı aşkına! Neler oluyordu sahi? Bu orospu çocuğu karşıma geçmiş beni kariyerimi bitirmekle mi tehdit ediyordu?
Bu burada bitmeyecek.
Elbette.Lisa; Oyununu yanlış insan üzerinden yürütmeye çalıyorsun Kim.
Lisa; Bilirsin , insanlar bunu zaten bilirler.
Lisa; Senin gibi sürtükleri köşede becerip istediğimi alarak fırlattığımı da :)
Evet. Kahkaha attı. Alaycı , ürkütücü ve küçümseyici bir kahkahaydı bu.
Ne yapmaya çalıştığının farkında olsam da onunla oynamak güç.Jennie; Ah, Manoban..
Ne kadar safsın.Jennie; Unutma ki beni becermedin
Bana sadece temas ettin elbette ki benim iznim sayesinde.Jennie; Ve evet , insanlar senin gibileri çok iyi bilirler.
Ama unutma ki bu yaptığın belki de gelmiş geçmiş en güçlü rakibin ile olan bir durum..Jennie; İnan bana , saniyesinde her yerden red almaya başlayacaksın bile
Jennie
Benimle oynamak ne kesinlikle bilmeliydi.
Onunla başa çıkmam oldukça zorken elime böyle bir fırsat geçip, bunu elimin tersi ile itecek değildim elbette.
O kesinlikle acizin teki ve bana yalvaracak.Jennie; Şimdi buradan git ve ne-
Lisa
Hâlâ karşımda bana tehditler savuruyor, beni küçük düşürüyordu.
Sert bir hamle ile saçlarını kavradım ve kafasını eğdim.
Kazandığım acı bir inleme ile zaferle gülümsedim.Lisa; Elbette buradan gideceğim seni sürtük.
Ama seni öyle bir sikeceğim ki, oyun ve intikam ne acı bir şekilde deneyimleyeceksin.Jennie; B-beni güldürme.
Siktir git!Lisa; Video kaydını siliyor musun Ruby Jane?
Jennie; Asla!
Lisa; O halde sorun yok :)
Jennie
Geri adım atmayacaktım bu ona istediğini vermek olurdu.
Benim iznim dışında bana hiç bir halt elbette yapamayacaktı.Lisa
Bunun bedelini ödeyecekti.
O benim kariyerimi mahvedecekti ben ise onun lanet bedenini.
İkisi de aynı şeyler olmalı değil mi?
Ellerini sımsıkı tuttum , evet.
Benden kaçmak isteyecek ama yapamayacaktı.
Ciddiye almıyor gibi.
Ona ne olduğunu göstereceğim.
Geceliğinin uç kısmını sıyırdım ve o umurumda bile değildi , sadece bacaklarının arasındaki küçük kızı arzuluyordum.
Göz teması kurduğumda hâlâ sırıtıyor oluşu sinirimi daha da bozuyordu.
İki parmağımı küçük kadına daldırdım ve tıpkı onun yaptığı gibi sert bir sırıtış kondurdum dudaklarıma.Jennie; Ma-.. LISA!
İsmimle çığlık atmıştı değil mi?
Hareketlerimi kontrol edebilir miydim? Sanmam.
Beklemeden hızla küçük kızın içindeki parmaklarımı hızlandırdım.
Kesinlikle çok sıkı bir küçük.Lisa; Çeneni kapat Jane.
Jennie; LISA! İÇİMDEN ÇIK!
Lisa; Ne o? Acı mı duyuyorsun Ruby Jane? Senin için daha fazla yapacağım.
•Evet! Ne düşünüyorsunuz bölüm hakkında?
Oy ve yorum yoksa bölüm de yok, ciddi anlamda yorum yok şaka gibi.
Yb için oy ve yorumlar yeterli
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Flamme De L'âme ||Devam Edecek||
Novela Juvenil• "Bunlar beni yakacak türden fotoğraflar Ruby Jane." - • "Tanrı aşkına Manoban!"