-Dikkat! Bu bir hayal hikayesidir maalesef..-
* * * * *
05.07.2022
Yeni bir 5 Temmuz günüydü. Yıllar önce ilk bölümüyle ekranlara gelen, izleyiciler ile arasında bir aile bağı kuran o anlamlı dizinin, Sana Bir Sır Vereceğim'in başlangıcının dokuzuncu senesi...
SBSV Ailesi'nin bütün üyeleri ve binlerce izleyicisi sosyal medya hesaplarından yüzlerce, binlerce paylaşım yaparak Sana Bir Sır Vereceğim'in hayatlarına girişini kutluyorlardı. Nasıl kutlamasınlar ki? Dizinin ülkemize göre farklı bir türde olmasının ve konusunun çok anlamlı olmasının yanı sıra izleyiciler arasında öyle güzel bir bağ kurulmuştu ki... Aralarında kilometrelerce mesafe olan insanlar bir dizi sayesinde sosyal medya yoluyla birbirlerine ulaşmış, tanışmış ve birbirlerine çok iyi gelmişlerdi. Birlikte büyümüşler, birlikte ağlamışlar, iyi kötü her anlarını birbirleriyle paylaşmışlar, arada tartışmalar da çıkmış ama bunlar her ailenin tuzu biberi. Tabii ki şiddet içermeyeni!
Bu aile üyeleri aralarındaki onca mesafeye rağmen birlikte büyüdüler. Kimileri yazar, kimileri avukat, kimileri öğretmen, kimileri oyuncu, kimileri ebe, kimileri güzellik uzmanı, kimileri işletmeci olmuş. Bazıları da hayallerindeki mesleğe sahip olmak için çalışıyor. Ama bunu başaracaklarına dair şüpheniz olmasın. Bu SBSV Ailesi istedikleri neyi başaramamış ki? Hatta SBSV Ailesi'nin bazı üyeleri kilometre falan dinlememiş, mesafeleri aşmış ve birbirlerine gerçekten sımsıkı sarılmışlar.
Tekrar gelelim 5 Temmuz 2022 gününe. SBSV Ailesi paylaşımlarını yapmaya devam ederken Sana Bir Sır Vereceğim dizisinin oyuncularından art arda bildirim gelmeye başlar. SBSV Ailesi'nin üyeleri, gördükleri bu bildirim karşısında ilk başta bir şok geçirseler de sonrasında kendilerine gelip yaşadıkları mutluluğu ve heyecanı paylaşmaya başlamışlar.
Neden mi bu kadar heyecanlanmışlar? Çünkü Sana Bir Sır Vereceğim'in tüm oyuncuları, yeni katılan oyuncularla birlikte SBSV filmi için sete çıkmışlar. Şimdi durdur bakalım SBSV Ailesini durdurabilirsen! Özellikle Şeyma'yı tutabilenin bu hayatta başaramayacağı hiçbir şey yok! Şimdi bu güzel aile için geriye çekimlerin tamamlanmasını ve beyaz perdede yayımlanmasını beklemek...
05.07.2023
Sana Bir Sır Vereceğim dizisinin seyirciyle buluşmasının onuncu yılıydı bugün. Ve bu onuncu yıl geçmiş senelere göre daha farklı ve daha mutluluk vericiydi SBSV Ailesi için. Çünkü ertesi gün Sana Bir Sır Vereceğim film olarak vizyona giriyordu ve bugün -dizinin tam onuncu yılında- galası vardı. Ayrıca bu filmin galasına oyuncuların yanı sıra SBSV Ailesi'nin izleyici üyeleri de davetliydi. Çünkü daha önce de dediğim gibi Sana Bir Sır Vereceğim'i diğer dizilerden ayrı tutan izleyicileriyle arasında kurduğu aile bağıydı. Ve bu yüzden filmi tam 5 Temmuz'da ilk olarak oyuncusu ekibinden set ekibine, set ekibinden izleyicisine tüm SBSV Ailesi izleyecekti.
Bazı aile üyeleri şehir dışından gelmiş, bazıları ise galanın yapılacağı yer ile aynı şehirdeymiş. Ancak hepsi belirledikleri saatte, belirledikleri yerde buluşmuşlar ve birbirlerine yılların hasretiyle, günün anlamı ve mutluluğuyla, kilometrelerin acısını çıkarırcasına sıkıcasına sarılmışlar. O sırada kavuşma işine ara veren Şeyma bulduğu bir yüksekliğe çıkarak:
''Oğlum ben size demedim mi? Umut etmezse insan ölür! Bakın bana o kadar laf ettiniz şimdi hep birlikte Sana Bir Sır Vereceğim'in galasına gidiyoruz. Şimdi ben özellikle bazılarınıza göt demekte haksız mıyım? Adı lazım değil baş harfi Etkin.'' dediğinde Etkin de dahil herkes koca bir kahkaha attı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayallerde Kalanlar
RandomHiç yaşanamayacak ama yaşanmış kabul edilecek o hayaller...