4.Bölüm: Müzik Pezevenkleri

204 22 150
                                    

Sonunda hafta sonu gelmişti herkes bütün günü evde geçirmeyi düşünüyordu biri hariç... Evet evet o kişi Hürkan'dı... Herkes uyurken o bir mesajlaşma grubu açıp,herkesi toplayıp bir yerlere gitmeyi planlıyordu.
Hürkan "Müzik Pezevenkleri" grubunu kurdu.
Hürkan: Ömer,Ali,Emre,Kaan ve Mert kişilerini ekledi.
                  Müzik Pezevenkleri
Hürkan: Evet madem bugün okul yok bizde birşeyler yaparız diye düşündüm ne diyorsunuz?
Kaan:Olurr ama ne yapacağız?
Hürkan: Hm düşünmemiştim aslında beraber karar verelim diye yazdım zaten.
Kaan: Hm
Hürkan: Hmm
Kaan: Hmmm
Mert: Hmmmmm
Ömer: Ne yaptığınızı sorabilir miyim hemde bu saatte?
Mert: Valla Kaan ile Hürkan'a sor ben sadece son dakika aralarına katıldım.
Hürkan: Rahatınızı mı bozduk yoksa majesteleri?
Ömer: Evet bozdunuz bari bozduğunuza deyseydi bir karar verememişsiniz hâlâ.
Hürkan: Evet veremedik çünkü herkesin ortak kararı olsun diye herkesin gelmesini bekliyoruz senin gibi değiliz yanii.
Ali: Evet,yeni evli çiftler gibi kavga etmeniz bittiyse eğer nereye gideceğimize mi karar versek artık.
Hürkan: Huh?
Ömer: Evli çift?
Ali:Tamam tamam demedim sayın birde sizin bunu sindirmenizi beklemeyelim.
Kaan: Evet herkes buradaysa plan şu içkileri evli çiftimiz hallediyor akşam saat 7 gibi bendesiniz herkes için uygun mu?
Mert: Uygun
Ali: Uygun
Emre: Uygun
Ömer: Bize evli çift demeyi keserseniz uygun
Hürkan: Bize evli çift demeyi keserseniz uygun
Mert: Keseceğimiz varsa bile kesmeyiz artık
Kaan: Keseceğimiz varsa bile kesmeyiz artık
Emre: Onlar da aynı duruma yakalandıklarına göre devam etmezler diye düşünüyorum o yüzden ben devralıyorum şuan
Emre: AYNI ANDA AYNI ŞEYLERİ YAZDINIZ YANİ BİRDE GELİP SİZE BÖYLE SESLENMEYİ BIRAKMAMIZI MI İSTİYORSUNUZ YANİ CİDDEN!?
Emre: ALİ KATIL BANA
Emre: DİĞERLERİ KATILMAZ ÇÜNKÜ ŞUAN
Emre: O KONUYA DA SONRA DEĞİNECEĞİM ZATEN
Ali: Tamam katılıyorum da sakin mi olsan birazcık?
Emre: Tamam tamam geldim kendime şimdi
Emre: Herkes tamamsa akşama görüşürüzz

Düşmandan Aşıklara~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin