~~~~~~♧~~~~~~
♧BATAK♧
Bianda gelen farkındalıkla onu hızlıca göğüsünden ittim ve bi kaç adım geriledim aldığım derin soluklarla onun yüzüne baktım ve "birkez daha sadece birkez daha bana iznim olmadan dokunursan seni buna pişman ederim" dedim ve kızla odama gidip kapıyı kilitledim.
Sırtımı kapıya dayadım ve elimi kalbimin üzerine koydum sanki göğüs kafesini yarıp dışarı çıkmak ister gibi atıyordu ne oluyordu bana böyle bi süre oracıkta öylece dikildim bu iş biran önce bitmeliydi en kısa zamanda.
Nostarjik şöminenin yanındaki tekli koltuğa oturmuş kitap okuyordum daha fazla bişeylere kafa yormak istemiyordum çünkü düşündükçe işler içinden çıkılamaz bi hal alıyordu duyduğum ayak sesleri ile gözlerimi hiçbişey anlamadığım kitaptan salonun girişine çevirdim.
" bi ortağımızın düğününe davaetliyiz seninde gelmen gerek herkezi bunun gerçek bi evlilik olduğuna inandırmalıyız akşama doğru hazılanmışol gelip seni alacağım" dedi ve bişey şöylemem için yüzüme baktı ona hala kızgındım bu yüzden kafamı aşşağı yukarı salladım ve geri kitabıma döndüm.
Bi süre daha kapıda dikildi ama ona hiç bakmadım en sonunda derin Bi nefes alıp vermenin ardından dışarı çıktı kapının sesi duyulur duyulmaz kitabı elimden bıraktım nerden çıkmıştı şimdi bu düğün.
Kapı zilinin çalmasıyla kalkıp kapıya doğru yöneldim ve " kimsiniz" diye seslendim "benim ahi hazal " hazal neden gelmiştiki yavaşça kapıyı açtım ve " bi sorunmuvar" dedim "hayır senin hazırlanana yardım etmek için geldim" dedi elindeki büyük poşetlere baktım çok fazla eşya vardı bu gerçekten önemli bi davetti sanırım"
" beni içeri davet etmeyecekmisin" dedi bende hemen geri çekildim "hayır hiç olurmu öyle şey" dedim ve kapıyı sonuna kadar açıp içeri geçmesini sağladım.
O salonda otururken bende ona ikrametmek için kahve hazırlıyordum.
Elimdeki tepsiyle salona girdim onun kahvesini ve yanındaki ikramlıkları sehpaya bıraktım bende hemen yanina oturmuştum "karnının tok olduğuna eminmisin istersen sana bışeyler hazırlayabilirim" dedim"Hayır gerçekten tokum neden bu kadar zahmet ettin anlamıyorum bana kızgın olduğunu düşünmüştüm" dedi " Hayır neden sana kızgın olayımızı senin bi suçun yoktu" dedim aceleyle onun böyle hissettiğini bilmiyordum aksine onun bana kızgın olması gerekiyordu çünkü benim yüzümden hisardan büyük bi azar yemişti.
Bana sıcacık ve birazda yaramaz bi gülümseme sundu " abim senin gibi bi kızı bulmuşken elinden kaçırmasa iyi eder" dedi gözlerimi kocaman açmış ona bakıyordum " saçmalama " dedim rahatsız olmuş bi ses tonuyla " bak" dedi ve elini elimin üzerine koydu " abinle anlaşmanın nekadar zor bişey olduğunu inan bana çok iyi biliyorum ama inan bana onu kızdırmak istemezsin bu senin iyiliğin için"
Bu adam gerçekten çok tehlikeli biriydi kardeşi bile onun hakkında böyle konuşuyordu Derin bi nefes aldım artık bu konuları düşünmek istemiyordum.
Aynanın karşısında kendime şöyle bi baktım güzel görünüyordum üzerimi saran kadife siyah balık kesim yırtmaçlı straplez bi elbise kol dirseklerimin yukarısına kadar giden eldivenler şeffaf üzeri pırlantalarla süslenmiş bi ayakkabı bu davetin nekadar önemli olduğunu bikez daha anlamama neden olan şey hazal ın eve kuaför getirmediydi saçımın uçlarını bukle yapmıştı kahküllerimde şekilendirmişti olmassa olmaz inci tokamıda takmıştı.
Bu görüntüyü pek yadırgamadım hazal a döndüğümde bana büyülenmiş gibi bakıyordu " sen gerçekten muhteşem görünüyorsun" dedi ona hafifçe tebessüm ettim hazal ın aklına birden bişey gelmiş gibi hemen yatağın üzerindeki poşetlerin içini karıştırdı aradığı şeyi bulduğundaysa bana döndü elindeki kutunun kapanı açıp bana gösterdi.
Bu zarif bi okadarda şık bi pırlanta setiydi ince ve zarif içinde bir çift küpe bi kolye ve oldukça iri bi yüzük vardı " abim bunu özle olarak seçti " dedi yüzüme imalı imalı bakarken gözlerimi devirdim ve kutudaki takıları taktım.
Cidden yakışmıştı " işte şimdi tamam oldun" dedi bilmiş bi edayla ah bu kız dışardan geln bağrış sesiyle herkez bian sese odaklandı hazal yüzüne ciddi bi ifade yerleştirip kapıya doğru yöneldi bende peşinden gittim evin az önünde herkez toplanmıştı hisarda oradaydı üzerine giydiği siyah takım elbise ve içine siyah gömlek le oldukça şık görünüyordu sırtı bana dönüktü.
Herkez gülüşerek bişeyler konuşuyordu beni hala kimse gömemeişti evin içindeydim hazal "ne bu eylence yine ne oluyor" dedi kalabalıktan biri " sevkiyat başarıyla tamamlandı onu kutlayacağız" dedi ne sevkiyatından bahsediyorlardı bunlar hazalın yüzünde oldukça memlun olduğunu belirten bi ifade vardı Bi süre daha bişeyler konuştular açıkçası hiç dinlemedim yaptıkları pis işler ilgimi çekmiyordu.
Kapının önünde dikilmiş onları dinlerken hisar "hazırmı? " diye sordu kimden bahsettiği belliydi hazal yine o yüzündeki yaramaz çocuk gülümsemesiyle ona baktı "evet " dedi "hatta bak orada" bütün gözler bi anda bana dönmüştü bende kapının önünde dikilmiş onları seyrediyordum gökçe denen kızla gözgöze geldik yüzündeki bütün kötü duygularla bana bakıyordu.
Daha fazla onunla bakışmamak için kafamı biraz çevirdiğinde zehirli yeşillerle karşılaştım koyulaşmış gözlerle bana bakıyordu ama yüzünde minik dahi oynatmadan yine aynı şey oluyordu sanki bişey gözlerimi ondan ayırmama izin vermiyormuş gibi dahada bağlıyordu birbirine.
Hazalın koluma girmesine bakışlarım ona döndü ne ara gelmişti buraya " işte burda baksanıza o gerçekten bi pirenses " dedi pirenses mı? Hazalın iltifatı ile başımı hafif öne eğdim bukadar insanın gözü benim üzerindeyken pek rahat hissedemiyordum. Kafamı kaldırdığımda sokaktan birçok kişinin beni sürdüğünü gördüm.
" herkez işine baksın! Hadi gidiyoruz " dedi sanırım ağzının içinde karanfil vardı ve dudaklarında bi kürdan cidden farklı bi havası vardı. Kaldırımın bi tık yüksek yerinde inerken bacağındaki hafif yırtmaç açılmıştı ve sağ bacağım görünüyordu aldırmadan ilerlemeye başladım sanki her adım atışıma dikkat ederek beni inceliyorlardı ve bu oldukça rahatsız ediciydi.
Ama beni asıl rahatsız eden bir çift zehir yeşili gözün vücudumu delmek istermiş gibi olan ağır bakışlarını üzerimde hissetmemdi uamrım bu geceyi sorunsuz bi şekilde atlatabilirdim.
♧BATAK♧
ŞİMDİ OKUDUĞUN
♧BATAK♧
Ficción GeneralDaha önce hiç yüzünü bile göremediğin bi gangsterle evleniyorum.