"Tuana uyan hadi kızım."
"Günaydın."
"Günaydın, baban seni bekliyor çabuk ol lütfen."
"Peki."
Annem odadan çıktığında kalkıp Odamdaki banyoya girdim yüzüme baktığımda göz altlarım şişmişti. Elimi yüzümü yıkayıp kurulduktan sonra geri odama geçip üstümü değiştirdim. Altıma bir kot pantolon üstüme siyah bol sweat giydim ve aşağı kata indim. Babam sofrada oturmuş bana bakıyordu. Annem ise babama,Yağız hunharca yemek yiyordu.
"Günaydın."
"Günaydın Tuana otur konuşucaklarımız var."
"Tabi baba."
Yağızın yanına oturdum ve babam konuştu.
"Tuana biliyorsun ki şirketimize ortak olmak isteyen birisi var."
"Evet?"
"Kızım adam normalde vereceği o parayla şirketin %50'sine ortak oluyor ama bana bir teklif sundu ve bu teklif sonucunda %10'una ortak olacak. Üstüne de yüklü bir miktarda para."
"Neymiş bu teklif?"
"Oğluyla evlenmen."
Benim kaşlarım çatılı yağızın ise yediği yemek boğazında kaldı ve öksürmeye başladı.
"Ne diyorsun baba ablam evlenemez!"
Yağız babama ilk defa karşı çıkmıştı belki de ben ise hâlâ susuyordum.
"Bu ablanın kararı Yağız sen karışamazsın. Ayrıca o sesini bir daha bana yükseltme!"
"Abla bir şey de hayır de!"
"Baba olmaz."
"Olur Tuana bak düşün şirketin hala %90'ı bizde olacak ve üstüne para kazanacağız."
"Ama benim hayatım kararacak öyle mi baba asla olmaz!"
"Saçmalama daha güzel olacak her şe-"
"Baba hayır dedim eğer daha fazla diretirsen çıkar giderim."
"Nereye gidecekmişsiniz hanımefendi. Evleneceksin!"
"Hatırlatırım o benden de değerli gördüğün şirket benim ve yağızın üzerine kendi hissemi satarım. Nereye gideceğimi tahmin bile edemezsin."
"Ablamı evlendirmek için daha fazla uğraşırsan bende giderim baba ablamı asla bırakmam."
Yağız dönüp bana gülümsemişti. Bende ona gülümsemiştim. Bu dünyada bana değer veren tek kişi oydu belkide.
"Düşünmeyin bile!"
"Asıl sen düşünme baba bir mal için ablamı hiçe sayıyorsun. Gözün paradan başka bir şey görmüyor senin."
"Yağız kes şu sesini!"
"Baba yeter! Uzatmayalım konuyu. Evlilik falan yok. İster ortak olsunlar ister olmasınlar."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KİRLİ HİS / ÇağTu
ChickLitİki şirketi birleştirip ortak olan kişileri ne gibi zorluklar bekleyebilir ki?