Toata ziua am vorbit de One Direction. S-a sunat la ora doua şi am plecat cu toţii acasa. Am intrat pe facebook şi am văzut că am 10 notificari şi 5 mesaje. Toate cele cinci mesaje erau de la prietenii mei. Ceva obişnuit. Ma sunat Emily şi m-a întrebat daca vreau să facem o plimbare cu maşina, dar am refuzat pentru că aveam foarte multă treaba. Era una neagră şi la modă, dar nu aveam timp să merg.Am stat acasă şi am făcut curaţenie generală în toată casa, era weekend.
A vrut să mergem pe malul mării cu maşina şi apoi să nergem la o cafenea,dar eu i-am propus: daca nu vin eu, atunci să meargă cu Jason.Emily povesteste:
Ce păcat că nu vine şi Deea, dar mă duc singura, doar nu am de gand să merg cu Jason.Emily mergea cu maşina, bine-mersi, cănd deodata a sunat-o cineva pe nume Harry şi ea a răspuns.Vorbind la telefon ea nu-şi mai controla volanul şi a făcut accident cu maşina din faţa ei, alba şi minunata. Şoferul era chiar Zayn(One Direction) un cântăreţ faimos şi chipeş. Emily a intrat în comă, dar Zayn nu a păţit nimic decat nişte zgârieturi.Zayn i-a luat telefonul şi i-a anunţat familia şi prietenii. Când am auzit, eram pe cale să leşin. Când l-am văzut pe Zayn ma întrebam: "E noul ei iubit?"şi întrebările din gândul meu au început să se desfăşoare. Emily a intrat în operaţie şi noi aşteptam cu sufletul la gura o veste bună despre ea. Zayn se foia de colo pana colo şi se ruga la Dumnezeu şi îşi spunea că e numai vina lui.
Perspectiva lui Zayn:
E doar vina mea, am fost un prost. Din vina mea, o fata cu ochii verzi şi blândă, frumoasă, inteligentă a intrat în comă. Ce prost ar putea face asta! Aa eu sunt prostul.Eu aşteptam ca doctorul să iasă din operaţie şi să be dea o veste bună despre prietena mea.Doctorul a ieşit din operaţie şi ne-a dat o veste bună. M-am pus în genunchi şi i-am mulţumit lui Dumnezeu ca sury meu a ieşit cu bine din operaţie. Am intrat la Emily în salon şi am imbratisat-o şi m-a întrebat de vecinul cu care a făcut accident. I-an zis ca era în pragul disperarii pentru ea şi se ruga lui Doamne-Doamne să te scape. Pe faţa ei i-a aparut un zambet în semn de mulţumire că i-am fost alaturi. Dupa ce am ieşit din salo, a intrat Zayn, iar Emily a fost fericită.
Perspectiva lui Zayn:
Ce fată minunată cu un zâmbet blând care te atrage. Frate, cred ca m-am îndragostit. M-am apropiat de Emily,dar ea s-a dat mai încolo.
Am vorbit cu ea despre ea. Am întrebat-o cum este ea, sa se descrie.A spus că ea este inteligentă,ştie sa danseze, dar eu mi-am dat seama la prima vedere.
Emily povesteşte:
Cand l-am văzut că a intrat la mine în salon, era cât pe ce să leşin de emoţii. Vai, Zayn Malik a rămas la spital pentru mine. Era chipeş, inteligent, cu nişte ochi de vis. Cred ca m-am îndrăgostit. Nu cred că simte şi el la fel.După ce a ieşit Zayn din salon, Jason l-a privit cu ura pe el, semn că era gelos. Doi băieţi se bat pentru inima lui Emily. Ce frumos. Au trecut doua zile şi Emily a fost externată din spital. Ne-am dus acasă,şi acasă o astepta o surpriză. În toate aceste zile Zayn a rămas cu ea pentru că era îngrijorat dar poate şi îndragostit.
Emily s-a întors la şcoală şi toţi colegii i-au urat" Însănătoşire grava". Au început orele. Au decurs cam greu.Nu vă supăraţi daca este scurt. În poză este maşina lui Emily. P.s., acest capitol este dedicat lui EmmaBluee.Bye.
CITEȘTI
Povestea Dianei
SonstigesIn aceasta carte este vorba de o fata Deea care are 17 ani si se indragosteste de un baiat, dar se pare ca acel baiat nu ar fi ceea ce pare. Are niste prieteni buni pe care se bazeaza mereu.