Het oerwoud

25 0 0
                                    

Daar sta ik dan aan de rand van een in mens groot oerwoud. Ik twijfel zal ik erin gaan ik heb honger en misschien is daar wel wat te eten te vinden. Maar aan de andere kant. lijkt het me makkelijk om in zo'n woud te verdwalen en misschien leven er wel wilde dieren. En m'n outfit lijkt me ook niet erg oerwoud bestendig. Met mijn Nike air max strakke gescheurde skinny jeans en mijn Bordeaux rode Crop top. m'n vest had ik inmiddels om mn middel gebonden.

Na ongeveer 10 minuten besluiteloos heen en weer te lopen besluit ik de gok te nemen. Langzaam zet ik 1 voet na de eerste boom. Na een paar meter bedenk ik me dat ik beter m'n vest weer aan kan trekken tegen de insecten. Daar loop ik dan. Ik probeer al m'n stappen te onthouden om niet te verdwalen en ondertussen probeer ik ook goed op de boomtoppen te letten opzoek naar kokosnoten. Na een half uur geef ik het op dit word niks. Ik loop terug tot m'n opluchting vind ik m'n strand weer terug.

Nu ik wat beter langs het strand kijk zie ik dat er van alles is aangespoeld. Ik besluit dat ik beter wat bruikbare dingen ga verzamelen voor het avond word. Ik krijg kippenvel als ik me indenk wat voor beesten hier snachts allemaal rond lopen. Ik probeer het uit m'n hoofd te zetten. T is nu nog licht en de zon staat nog hoog aan de hemel. Ik ben inmiddels bij de rand van de zee aangekomen. De zee gaat zover ik kan kijken geen schip te zien. Heb sowieso nog geen leven ontdekt.

Na een paar uur langs de kust te hebben gelopen heb ik 2 lange stukken touw een soort net en een grote metalen plaat. Ik besluit t net als visnet te gebruiken ik maak het vast aan 2 takken en steek het zo in het water. En de metalen plaat zet ik overeind in het zand. En met palm bladeren van de rand van het oerwoud maak ik er een soort hutje van t ziet er niet uit maar ik moet het er maar mee doen.

AangespoeldWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu