Pov. Peter
Wracając z szkoły zastanawiałem sie czy napisać im o jutrzejszych praktykach ,zdecydowałem że to zrobie.
Peter
-Ide jutro na praktyki do starka co wy na to?Pan Playboy
-Ooo spotkam cie jutro ,ale zajebiście będę pierwszyPeter
-Co?Pan Playboy
-Co?Peter
-Wy pracujecie z Starkiem?!Pan Playboy
-TakPeter
-Gdzie reszta?Pan Playboy
-Na wyjeździePeter
-OkejRozmawiałem z Panem Playboy'em jeszcze około 5 godzin ,bardzo fajnie nam sie gadało ale poczułem zmęczenie ,gdy zasypiałem poczułem ,że okno sie otworzyło ,ale zasnąłem.
>Time skip<
Obudziłem sie w zimnym pomieszczeniu ,widziałem dookoła siebie dużo osób w moim wieku. Nie wiedziałem ile tam spałem a ile w domu ,ale mam nadzieje że z tąd ucieknę nie chce martwić cioci oraz te zabawną rodzinkę.
>Time skip<
Cały czas rozmawiałem z innymi ,nie wiem ile minęło ale dużo ciągle przynosili nam jedzenie ale się nie odzywali ,naszczęście nas nie bili ani nie robili z nami innych rzeczy ,jedynie karmili.
Pov. Natasha
Mały nie odzywał sie już od tygodnia ,nie mogliśmy go znaleźć , nawet nie wiemy kim on jest ,gdzie mieszka ,Stark też sie martwił bo jego stażysta nie przyszedł na praktyki , chociaż ten stażysta to nasz młody. Przecież w dokumentach są informacje o stażyście!! Możemy go znaleźć! Czemu wcześniej nie pomyślałam o tych praktykach! (Myśli) Pobiegłam do Starka i powiedziałam mu o moim pomyśle ,Stark był zły na siebie że sam nie wpadł na ten pomysł.
-Peter Parker ,wow jest uroczy na tym zdjęciu! -Powiedziałam
-Musimy go znaleźć -Odpowiedział Stark
Po paru minutach byliśmy wszyscy w autach ,pojechaliśmy na podany adres ,byliśmy bardzo podekscytowani. Gdy byliśmy już na miejscu ,zapukaliśmy do drzwi i otworzyła nam zapewne jego krewna.
-Przepraszam jest Peter? Jesteśmy jego znajomymi -Zapytał Stark
-Nie ma zniknął.. -Odpowiedziała smutna
-Musimy go znaleźć!!
Pov. Peter
Siedziałem z tymi osobami już chyba długi czas ,zabrali raz jedną dziewczyne i nie wróciła ,a jak zadawaliśmy pytania gdzie ją zabrali nie powiedzieli. Martwie sie.
=================================
321 słów ,rekord. I jak?
CZYTASZ
Wrong Number
FanficNatasha postanowiła napisać do Stevego ale okazuje sie ,że Steve pomylił jedną cyfrę. W tedy Natasha napisała do pewnego dzieciaka ,poznała jego tajemnice ale nadal nie wie kim jest dzieciak po drugiej stronie ,nadal nie zna jego imienia i nazwiska...