Mbarova dushin dola nga dhoma dhe pashe qe biskota ime isjte larguar. U vesha dhe u nisa per ne dhomen e saj,duhej te pajtohesha me te sepse e di shume mir qe kam gabuar.
Hyra ne dhom pashe qe biskota ime po kercente...uff her big ass dhe levizjet e saja sensuale po me eksistonin teper. Kishte veshur bluzen time...prandaj nuk e gjeta kur e kerkova, majat e gjokseve te saj dukeshin mbi bluze,dhe kembet e saj te bardha,te gjata apo te pasmet e saj qe dalloheshin kur bluza ngrihej po ma bente mikun tim te nxehej palimit.
Afrohem pa u ndjere mbrapa saj dhe e kap lehte ne belin e saj...levizjet tona u bene nje. Fillova te merrja ere ne qafen e saj dhe dridherimat e saj sa vinin e shtoheshin. Hehe me pelqente qe cdo here kisha ate efekt ne te. Kercimi vecse sa po na nxehte me shume..e kthej perballe meje dhe shoh syte e saj te bukur.Bulzat e ujit ne floket e tij te cilat nuk i kishte thar por i kishte te lagura binin mbi gjoksin tim duke i dhene atij nje pamje qe po e cmendte..i ktheva perseri kurrizin dhe vura re qe shfryu e me ktheu perseri nga vetja.
E ktheva perseri perballe meje dhe syte e mi ndeshen edhe njehere bukurine e saj marramendese qe me beri te dashurohesha diten e pare. Nuk rezistoja dot me..duart e mia ishin akoma ne belin e saj..rreshqisja me poshte dhe e shtrengoja ne bythet e saj..fillova ti jepja puthje te lehta ne qafe..e mora hopa dhe po ecja drejt shtratit, e shtriva dhe un hipa siper saj..isha i etur per te. Afrohem për t'i dhënë një të puthur dhe mbi buze dhe ndiej shijen e biskotave me cokollate qe ajo kishte ngren. Mbështes koken ne gjoksin e saj,dhe filloj ta puth midis tyre,siper bluzes. Ul duart poshte duke bere kontakt me lekuren e saj,e duke i ngritur bluzen,fus koken poshte bluzes dhe filloi ta puth ne te gjithe barkun lehte,eshte ky bark qe ka mbajtur ato tre mrekullite e vogla te mija. Po e puthja deri siper dhe nxora koken tek jaka e bluzes dhe pashe qe ajo qeshi. E putha prap ne buze,faqe,hunde,sy,balle kudo neper fytyre.
Eshte shume e ngushte jaka dhe po me vret qafen-me tha dhe une nxora koken,i ula bluzen dhe vendosa koken ne gjoksin e saj te bute ku shume mire mund te te zinte gjumi per 5min. E kisha perqafuar forte dhe skisha ndermend ta leshoja.
Me fal-i thashe dhe ngrita koken e pashe ne sy
Per cfare?-me pyeti duke ngritur njeren vetull,e di shume mire qe e ka frike kete erresiren time qe sa vjen e shtohet,por te cilen e di shume mire qe duhet ta mbaj larg Rayla dhe larg femijve te mi.
Qe te lendova qe pare beb,me fal shume te lutem-i thashe dhe ajo filloi te me perkedhelte floket. Eshte kaq e mire dreqi,dhe vetem e imja.
E di ndihesh ne faj per ate cka bere por nuk te fajsoj eshte nje pjese e jotja qe eshte zhvilluar vete pa deshiren tende,ka hedhur rrenje aty dhe eshte rritur shume e me shume edhe pse je munduar ta shkulesh ajo perseri rritet akoma edhe me shume. Por une do te qendroj pran teje sa here te kesh nevoj,ne cdo rast jo vetem kur te kesh nevoj por edhe kur te jesh i gezuar,ne raste te mira dhe te keqija nuk do ta leshoj doren,nuk do te le te biesh poshte. Ta premtoj kete,edhe sikur te jem ne momentet e fundit te jetes time perseri nuk do ta leshoj doren.-tha pa ndaluar perkedheljen e flokve. Nuk thashe gje. Jo se sdoja por skam fjale,nuk kam cfare i them sepse eshte aq e mire sa qe dhuron aq shume dashuri,aq shume miresi e pozitivitet sa qe une nuk e meritoj. Nuk e kam merituar asnjehere,as dashurin dhe asnje gje tjeter,sidomos Rayla. Nuk e meritoj aspak nje njeri si ajo dhe se di si Zoti na bashkoi ne te dyve.
E di pse e kam nisur drogen?-i thashe dhe per nje momente ndaloi se prekuri floket por perseri filloi te luante me to
Pse?-me pyeti qete
Isha vetem 13 vjec kur mamja me braktisi vetem me nje fjali te vetme plot inat,urrejtje e mllef brenda"Je si ai,ke per tu bere si ai. Nje njeri i lig,pameshir,pa dashuri ne zemer. Thjeshte do te kesh nje zemer te lig,sterre te zeze e cila sdo te pranoj drite,ngrohtesi apo dashuri. Por edhe sikur te doj nuk do ti meritoj sepse do te jete zhytur aq shume ne llumin e zi te botes se gjakut sa qe sdo ta doje te ndyj nje zemer te bardh,me ngorhtesi,dashuri e drite brenda saj. Prandaj do te digjesh nga dashuria per te,do te coptohesh e do te thyesh ne shume copeza por perseri nuk do te besh gje por do te lesh zjarrin e mallit per te,te te djeg derisa te jesh ne frymen e fundit.". Jan fjale te ngulitura ne tru edhe zemer,te cilat nuk harrohen dot edhe sikur une te dua-i thashe dhe ngrita koken e e pashe ne sy. Ishte e habitur.-prandaj e nisa drogen sepse doja te largohesha nga bota e erret por nuk e kuptova qe po zhytesha me thell brenda saj pa e kuptuar-i thashe perseri dhe ajo kafshoi buzen e poshtme.
Asnje nga fjalet qe te ka thene nuk eshte e vertet. Ti meriton akoma me shume sepse je nje njeri i mire,ne boten e gabuar per ty. Me beso nqs jeta jote do te ishte normale?? Do te ishe nje njeri akoma me i mrekullueshem sec je,i suksesshem e ku ta di une cfare tjeter-me tha me buzeqeshje dhe une u ngrita ne pozicionin plank e e putha tek koka.
Te dua pafund. Sa per fjalet nuk harrohen kollaj biskota ime sepse jan fjale qe me kan lenduar,por jan fjale te thena nga vete ajo femer qe duheg quajtur heroin per nje femije,nena ime. Prandaj zor se behet gje shpirt-i thash dhe buzet e saj u harkuan ne nje menyre djallezore,e une ngrita njeren vetull.
Si thua te te them une nje menyre qe ti harrosh?-me tha duke kafshuar buzen e duke buzeqeshur djallezishte sa qe mendja ime tashme ishte vetem te buzet e saj e jo me tek syte e bukur te saj.
Cfare?-i thash duke i perkedhelur buzet e saja me te mijat.
Beji dashuri me mua derisa mos te jem ne gjendje te ngrihem nga krevati neser-me tha afer veshit dhe une kafshova buzen. Dreq,kur arrin te me bej ta deshiroj kaq shume,e per uje te ftohte vetem me disa fjale. Lere me kur me prek,ma heq trurin,me con ne nje nivel tjeter ekstaze.
Je e sigurte dashuria ime?-i thashe duke u ngritur dhe shkova mbylla deren me celes.
Aq shume sac isha kur te dhurova heren time te par dhe su pendova kurr,aq e sigurt sac kam ndjenja per ty-tha duke u ngritur gjysem trupi e duke buzeqeshur.
Epo miresevjen ne dhomen e aventurave shpirt,shpresj tju pelqej-thashe me buzeqeshje djallezore duke hapur nje sirtar e duke nxierr disa pranga,e duke bere qe buzeqeshja e saj ne fytyre te behej me djallezore se kurr me pare.
YOU ARE READING
Prekjet E Tua Nen Driten E Henes
ActionNuk eshte e vertet apo jo?-e pyeta duke qare me denes Me vjen keq por eshte-mu pergjigj me koken ulur Pse psee dreqi ta haj nuk me the por vazhdove te merreshe me keto pune te felliqura-ja ktheva duke e goditur ne kraharorin e tij Nuk mundesha te...