Reggel arra keltem,hogy valaki eszetlenül csenget az ajtónkon.Fáradt fejjel botorkáltam el a bejárati ajtóig a folyosón keresztül,majd egy gyors pillantást vetve a fáradt fejemre az előszobánk tükrében ajtót nyitottam.Legnagyobb meglepetésemre a barátnőmet találtam a lépcsőházban várakozva aki,mint később kiderült remek hírekkel szolgált.
-Úristen képzeld képzeld!-rontott be a lakásunkba Anna köszönés nélkül.
-Neked is jó reggelt-dünnyögtem a reggeli mogorvaságommal,miközben a konyhába előkészítettem a kávémhoz valókat.-Mi az ami ennyire feldobta a kedved?Reggel...-gyorsan leolvastam a fali óráról az időt.-fél nyolckor?-kérdeztem egy ásítás közepette.
-Emlékszel még arra a 2 db koncertjegy sorsolásra Krúbi insta oldalán??
-Persze,emlékszem-feleltem.
-MEGNYERTEM!!!-válaszolta izgatottan,majd azzal a lendülettel el is csitult.-Ugye nincsenek itthon Anyukádék?
-Dehogy,korán elmentek dolgozni,túl óráznak a hétvégén-feleltem neki,majd elgondolkoztam a hallottakon...abban a pillanatban kipattant a szemem,a pár perccel ezelőtti fáradtságomat meg sem éreztem.-MEGNYERTED????-kérdeztem Annától
-IGEENNN!!KÉSZÜLJ HOLNAP KONCERTRE MEGYÜÜNK-a boldogságtól kicsattanva álltunk fel a konyhapulttól,majd a nappaliba berohanva a telefonomon gyors elindítottam Krúbitól Spotifyon egy randomizált számot és elkezdtük a dalszövegét szinte üvölteni:
Szia,szia puszi puszi!Mond csak Te mit iszol nyuszi?Tudom,hogy Te nem osztogatod ilyen könnyen a puszit,na de nálam senkinek nem jelent többet a puszi!
Mikor a számnak vége lett mindketten örömkönnyekben kitörve borultunk egymás vállára.A megható jelenetet Anyám telefon hívása szakította meg.
-Jó reggelt-szóltam bele szipogva a telefonba.
-Jó reggelt,minden oké???-kérdezte aggódással a hangjában.
-Persze,persze csak megnyertünk két koncertjegyet Annával és annak örülünk éppen ennyire.
-Krúbi koncert igaz?-kérdezte egy pillanat alatt átváltva aggódásból unott hangra.
-Igen...-pár másodperces szünet következett.Tudtam,hogy nekem kell megtörnöm a csendet.
-Holnap lenne a koncert,19.00-i kapunyitással,kérlek hagy menjek el rá!!-kérleltem Anyámat egyenlőre elég sikertelenül:
-Budai Evelin!17 éves vagy!Nem mehetsz el koncertre!Eszedbe se jusson!
-Dehát Anya!Júliusba leszek 18,nem igaz,hogy ennyire féltesz!Nem fognak se elrabolni,se megerőszakolni,se megfogdosni,de sőt még gyógyszert se kevernek az italomba!De ha már itt tartunk inni sem fogok HÁTHA ÍGY ELENGEDSZ-feleltem neki vissza kézből ingerülten.
-Jó,menjél...de aztán vigyázz magadra!Ma tanulj meg mindent mert csak akkor mehetsz el.Ha hazaérek kikérdezem!
-Anya...még mindig 17 vagyok.Azért annyi felelősségem már van,hogy amit kell azt megtanulom.
-Jóóó,rendben.Este 8-ra otthon vagyunk Apáddal,mire hazaérek légyszíves mosogass el,és indíts mosást!Még hívlak,vigyázz magadra,puszi!-meg sem várta,hogy válaszoljak rá letette a telefont.Talán egy picit stresszel a koncert miatt...talán...:))
Délig volt nálunk Anna,majd miután elment
Anya kérésére mosást indítottam,közben pedig elmosogattam.Mikor megvoltam ezekkel,a szobámba indultam valami jó kis horrorfilm után kutatva.Mikor megtaláltam a megfelelő filmet hátradobtam magamat az ágyamon,a lábamat keresztezve feküdtem a párnáim közt betakarózva amikor is realizáltam,hogy semmi nasit,de még Colát se hoztam be magammal.Akkor kezdődhetett a konyhaszekrénybe a keresés,hogy mégis mit kéne ennem.Végül megállapodtam egy zacskó sajtos pufin,töltöttem egy pohár Colàt,majd felszerelkezve értem vissza a szobámba.Újra lefeküdtem,ugyanabba a pózba mint előzőleg és élveztem a filmet.Kb 1,5 óra elteltével mikor véget ért,elmentem WC-re(ez a kicsinek tűnő Cola is sok volt)visszamentem a szobámba és felléptem az Instagramra.Magamba konstantáltam a képeket görgetve,hogy minden barátom vagy akár osztálytársaim is éppen buliznak,shoppingolnak,vagy legalábbis együtt töltik a napjukat.Ehelyett Én itthon fetrengek azt sem tudva mit kéne kezdenem magammal:)
Míg hazaértek Anyáék tanultam,és megnéztem még egy filmet.
-Sziaa,megjöttünk!-felelte Anya az ajtóból,szinte még a lépcsőházból bekiáltva.Kimentem "köszönteni" őket,kezet mostak és az éhségtől mindhárman szinte már szédülve estünk be a konyhába,a hűtőbe kutatva a megfelelő ennivalóért.Én egy bögre kakaóval és egy szalámis szendviccsel ültem le az étkezőasztalhoz,míg Anyáék a tegnap főzött levesből ettek.-Apáddal àtbeszéltük ezt a koncert dolgot...elmehetsz de nagyon vigyázz magadra,rendben?Anna pedig már 18 éves úgyhogy a kíséretünk sem szükséges.
-Nagyon szépen köszönöm-mosolyogtam szinte fülig érő szájjal :))Vacsora után elmentem fogatmosni,bepakoltam a koncertre és lefeküdtem aludni.Holnap nagy nap vár rám úgyhogy viszonylag korán,elég kimerülten aludtam el.
DU LIEST GERADE
A kavaros szerelem...
JugendliteraturSziasztok!Úgy döntöttem,hogy belekezdek egy újabb könyvbe,mivel ahogy elnéztem az előzőnek azért volt egy kis nézettsége,ezért úgy gondoltam elkezdek írni egy másik témájú könyvemet.A híres magyar rapperről Krúbiról és egy koncertező rajongó lány me...