Fayda sanılanın zarar-part 1

45 1 0
                                    

Spdey:Tamam çocuklar dürüst olalım.
Spdey:Neden aşık olduğum birine çiçek almama bile fırsat tanımadan hırsız olarak çıkageldinız!
Hırsız:Ne yaparsın ağ kafa?!
Spdey:Electro ağ!
Piyuv şşsssss
Hırsız:Ahhhhh!
Bu sırada OSCORP'ta
Franklıne:Bay Canners iyileştirici formülün insanlara enjekte edilmiş versiyonu nerede!?
Doctor Canners:Evet o formül bacağı,kolu yada başka bir yeri kopmuş canlılara faydası büyük benimde kolum yok mesela ama hayvanlarda işe yarıyor insanların üzerinde yan etkileri olabilir!
Franklıne:Kapa çeneni eğer yarına kadar formülün insan versiyonunu test edip,bana getiremezsen KOVULURSUN yani Bay Osborn'a söğlerim seni o kovar!
Ardından birkaç saniye sonra Franklıne odadan çıkmıştı.
Doctor Canners çaresiz kalıp formülü kendi vücuduna enjekte etmeye başlamış.
Yavaş yavaş Canners'ın kolu tekrar çıkmaya başlamış.
Canners:Başardım!
Canners,Bay Franklıne'yi bulmak için hemen taksiye atlamış.
Canners elindeki tırnakların biraz fazla uzadığını ve renginin yeşile döndüğünü düşünmeye başlamış.10 saniye sonra kuyruğu çıkmış Canners kendisine ne olduğunu anlamış ve taksinin camını kırarak kaçmış.
Canners bir süre sonra tam bir dev kertenkeleye dönmüş ve vücut kontrolünü kaybetmiş.Kendisine "LİZARD" diye hitab etmeye başlamış ve şehri alt üst ediyormuş!
Bunu gören Spdey hemen yardım eli uzatmış:Bu dinazorda ne böğle!???
DEVAM EDECEK...

Muhteşem Örümcek AdamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin