"Te holbezi la mine într-o stare dintre "chiar ar trebui să facem asta?" și "nu este în regulă ce facem, este împotriva voinței Domnului". Mă așezasem tandru în poala ta iar tu te agitat. Îți simțeam privirea asupra mea în timp ce îmi frecam șoldurile de tine, iar tu mă îndrumai să te călăresc ca o fată cuminte ce sunt. Erai în control. Asta se întâmplă când te oprești din gândiți și îți lași trupul în voia sorții."
Astăzi se împlinesc două săptămâni de când am pus ochii pe acest băiat credincios. Transferul lui neașteptat în această cocină de oraș îl face să fie în centrul atenției. Uneori în văd prin jurul școlii, alteori pe holuri discutând cu presupuși lui prieteni. Îmi pot da seama limpede că nu își dorește altceva decât să plece de lângă ei, departe. Are atât de mult potențial încât poate fi cine vrea el să fie, dar până când nu își va găsi curajul, va rămâne același, fiind cunoscut ca un ratat.
Și totuși nu îl întâlnesc numai la școală. Întâmplarea face că el să se mute la numai câteva străzi distanță de adresa mea, și acest lucru este în avantajul meu. Uneori mă pot surprinde și pe mine însumi, căci privirea mea rămâne blocată pe fereastră în fiecare dimineață, numai ca să îl pot vedea alergând, privind acel bust gol și strălucitor datorită transpirației. Ceea ce mă face să mă gândesc la cum a arăta corpul său într-o altă activitate ce are ca o consecință transpiratul.
Sunt de părere că el habar nu are, habar nu are că arată exact ca un Dumnezeu al sexului din pricina inocenței sale. Eu una am înțeles că este pur, neatins, însă mă întreb oare dacă el este conștient de cât de minunat arată, aspectul lui angelic. Mă întreb oare dacă el își dă seama de faptul că fetele năvălesc asupra sa și chiar au fantezii ce îl implică.
Cu toate acestea, nu sunt sigură că observă aceste lucruri, din cauza intereselor lui. Acestea fiind baseball, baseball și iar, la dracu, baseball. Acest băiat mănâncă, doarme, și respiră sport. Nu că ar avea de ales totuși. Pot spune că părinții lui sunt de vină pentru faptul că fiul lor este așa cum este. Ei voi bineînțeles un copil minune, ca apoi să îl laude la ceilalți părinții care nu au ce face cu viața lor, decât o banală întrecere a "copilul meu este mai bun decât al tău". Lor le pasă doar de status. Cui îi pasă de ceea ce își dorește copilul să spună cu adevărat ceva?
Mă scârbesc până peste cap aceste lucruri. Recunosc, să ai o familie căruia îi pasă de tine cred că este un lucruri minunat, însă dacă își doresc să te folosească pentru a lor interese egoiste este penibil și mă face să vomit.
Dar situația asta mă face să mi-l doresc și mai mult pe acest băiat smerit, care este constant frustrat, încercând de fiecare dată să dea roade în toate, numărul unu mereu.
Acest băiat credincios le-ar putea avea pe toate. Faină, bani, femei, orice și-ar dori, însă continuă să trăiască în confortul său, trăind chiar pentru cei dragi lui. Nu decide pentru el. Viața lui nu se află în mâinile sale, iar asta îl face să pară și mai convingător în ochii mei.
El doar își dorește să decidă singur ce va face cu viața lui și cine vrea să fie cu adevărat, nu doar o marionetă. Uneori am vaga impresie că acest "sfânt" înțelege foarte bine că tot ce se întâmplă în jurul lui este numai teatru și lăcomie. Un mod de a crede că tot ceea ce face -viața pe care este forțat să o trăiască-face parte dintr-un plan cu menire evlavioasă.
Este singura urmă de control, să creadă. Iar această lipsă de control poate desemna un singur lucru, îl face să fie și mai flămând. Râvnește ca un animal feroce după gândul de a fi în control, de a fi autoritar.
Să fie cel ce are totul sub control cel puțin o singură dată.
Ai putea crede că el știe cât de ușor poate fi să obții ce îți dorești. Este foarte ușor să revendici cârma, toată puterea, și el ar putea obține asta numai cu un singur pocnet din degete.
Las însemnată această zi.
12 martie, ora 10:24
Eu, Stela Masters, am o nouă pradă. Nu o fac numai pentru cine, ci și pentru zeul superb ce merită măcar o singură dată să experimenteze ce poate face cu puterea pe care ar putea să o dețină. Să îi pot demonstra că poate controla el singur lucrurile.Îl voi transforma pe sfântul Harry Styles în cel mai sălbatic și înnebunit om înfometat de sex.
Să înceapă jocul.
CITEȘTI
Beg ✟ h.s. au (tradusă) |+18|
FanficBăieții smeriți știu a se ruga, dar oare știu și a implora? !ATENȚIE! Cartea prevede: conținut matur, limbaj licențios, scene de natură sexuală.