2.4 "En Değerli Abim."

331 20 18
                                    

Kolpa-böyle ayrılık olmaz

Yüzyüzeyken konuşuruz-ölsem yeridir

İyi okumalar aşklarım...

"Yıkıldık ama ayaktayız hala. Çünkü bizi biz yapan hala ayakta olmamız..."

Çağan:ben o çocuğa hiçbişey yapmadım! Sen de biliyorsun, hepiniz biliyorsunuz! Ben kimseye el kaldırmam!

Yağız:çocuk hastaneye bile gitmiş, rapor var0! Sen dövmüşsün işte!

Yn:yağız, o video ya gerçek değilse?

Yağız:ama o gün giydiği her şey uyuşuyor. Hem yalan olsa hemen anlaşılır!

Deniz:yav yağız bağırmasana çağana!

Yağız:hepiniz çağan deyin zaten! Hiç onu doğru düzgün soeguladınız mı? Hiç beni onun gibi sakinleştirdiniz mi? Hiç kalbimi kırmamaya çalışıtınız mı!

Leya:yağız şuan bunun sırası değil!

Yağız:ama eninde sonunda bu olacak leya! Eninde sonunda ben yine bunları söyleyeceğim!

Yağız:ve ben her zaman haklı çıkacağım!

Yağız:hiç tuanayla beraber ben ve denize iyi davrandınız mı? Hiç bizi önemseyip kavga ettiğiniz zaman yanımıza geldiniz mi?

Leya buna cevap vermedi.

Aslında başından beri yağız haklıydı. Çağanı fazla önemsiyolardı ve bu beni şüpheye düşürmeye yetti.

Yn:yağız, biraz sakin ol lütfen.

Yağız:sen de sevgilinin arkasında dursana! Aynı leyayla tuana gibi!

Yn:çağanın arkasında durabilirdim ama sen benim abim gibisin! Senin kendini hırpalamana izin vermem!

Yağız durdu ve umutla bana baktı. Sonra sınıftan çıktı. Ben de onun peşinden gitmek için çağana bakmadan sınıftan çıktım.

Yağız sinirliydi, kütüphaneye girdi. Bana da kızabilirdi ama umursamıyordum. O benim abimden daha iyi bir abiydi.

Onu hiç yalnız bırakamazdım.

Gittim ona sarıldım, zor zamanlarda insanlara sarılmak onları biraz da olsa rahatlatır diye.

Bana karşılık verince gülümsedim ve kıvırcık saçlarını okşadım.

Yn:ma chere soeur.

Yağız burnundan güldü(burundan nasıl gülünür bilmiyom ama kitaplarda hep böyle geçiyodu dbfjdmd)

Yağız:bu neydi şimdi?

Ona sarılmayı bıraktım.

Yn:en değerli abim.

Yn:seninle dertleşelim. Bana da iyi gelir, sana da.

Yağız:ama onlarla şimdilik pek konuşmak yok. Konuşacağımızdan haberleri olmasın kardeşim.

Yn:tamam.

Sınıfa girmedik, aksine biraz kütüphaneyi toparladık ve zil çalınca sınıfa geçtik. Ben yağızın yanında oturuyordum zaten. Diğerleriyle pek konuşmadan, sadece bakışarak yerime geçtim.

Abimin sevgilisinin kardeşi içeir girdi. Üzerine su yeşli tonlarında bir crop ve beyaz bir geniş pantolon giymişti. (ismi asena. Unuttum iki saat aradım sonunda buldum djdnd)

Asena çağanın yanında oturdu ve sohbet etmeye başladı. Ben onları izlemedim ve yağızla yazıştık. Öğretmen girince de telefonu kapatıp derse odaklandık.

Sadece Sen | Çağkız Kurgusu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin