Ben Beren, on yedi yaşındayım. Bir abim bir de erkek kardeşim var, hayatım gayet yolundaydı taa ki Salı gününe kadar....
SALI GÜNÜ;
Okuldan çıkmış bütün ekip eve geliyorduk, bu mahallenin bütün çocukları aynı okuldaydık. Yolda normal bir şekilde yürürken Alper her zaman ki gibi rahat durmayıp bize sataşıyordu."Berenciğim."
"Efendim Alperciğim."
"Sana bir soru soracağım şimdi. Ayrıca Alper ne be askerlik arkadaşın mıyım ben senin? Büyüğüm ben senden."
"Daha ne kadar abartabilirsin acaba gerçekten merak ediyorum Alper! 3 gün var aramızda Alper 3!" Deyip göz devirdim sonra devam ettim.
"Sor hadi!"
"Neyi sorayım Bero?"
"Alper iyi misin kardeşim?" Diyen abimdi.
"İyiyim Berk abi sen?"
"Yok abi, yok bu çocuk iyi değil!" Deyip omuzlardan tutup sarstı abim.
"Kendine gel Alper kendine bu sen değilsin."
Hepimiz gülmeye başlayınca onlarda güldü.**********
Eve gelmiş üstümüzü değiştirmiş, abim ve kardeşimle yemek yemeğe inmiştik, ama babam evde yoktu halbuki yemek masasına hep ilk babam otururdu. Bu durumu abim de fark etmiş olacak ki anneme babamı sordu."Pişt güzellik!"
"Efendim oğlum?"
"Babam nerde? Normal de bizden önce o olur sofra da."
"Bilmiyorum ki oğlum. İş çıkışı aradı 'işim var biraz geç geleceğim.'" Dedi."
"Sonra aradın mı anne babamı?" Diye sordum.
"Yok kızım aramadım."
"Dur telefonumu alayım da arayayım." Dedikten sonra odama gidip telefonumu aldım gelen bildirimlere bakınca yüz tane mesaj olduğunu gördüm. Bir tanesi dışında hepsi mahalle grubundandı, gruba bakmayıp o yabancı numaranın sohbetine girdim.
Kimden; BİLİNMEYEN
Beren merhaba! Ben Amcan olan Hasan'nın oğlu Ediz. Berk, Buğra ve seninle konuşmamız gereken konular var, babam ölmek üzere Beren. Mesajı gördüğün an bana geri dön lütfen.Kimden; SİZ
Senin gerçekten Ediz olduğunu nerden bileyim ben? Yıllardır görmüyorum Ediz'i ben!Mesajı attıktan sonra mutfağa girdim ve babamı aradım. 5 dakika içinde geleceğini ve herşeyi anlatacağını söyledi. Babam gelmişti ve niye geç geldiğini neler olduğunu anlattı. Yıllardır görüşmediğimiz akrabamız olan amcam ölmüştü. Babam hastaneye onun yanına gitmiş, babamı görür görmez fenalaşıp vefat etmiş. Amcam oldukça varlıklı biriydi tabiri caizse dünyanın en zengin iş adamlarından biriydi. İstatistiklere bakınca ikinci İnsanıydı amcam. Biz konuşurken telefonuma gelen bildirim sesi irkilmeme sebep oldu.
Kimden; BİLİNMEYEN
Aradan yıllar geçti, ben büyüdüm, sen büyüdün, ben okulumu bitirdim mesleğimi elime aldım, 2 senedir görmediğim, tanımadığım insan kalmadı ama sen yine o hırçın, erkek gibi olan Berensin. Seni tebrik ederim kuzen küçükken de bu triplerin yüzünden yanına erkek yaklaşmazdı, Eminim ki şimdi de yaklaşmıyordur :)Kimden; SİZ
Olayları babam anlattı şimdi. Başın sağolsun! Ayrıca eklemek isterim ki insan yedisinde neyse yetmişinde de odur . Ama tabi sekiz erkekle büyüyünce ister istemez insan etkileniyor. Hem bu sefer bana fırsat kalmıyor abim yetiyor :D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayat
Teen FictionBeren'nin orta gelirli bir ailesi vardı. Ta ki o güne kadar, yıllardır bir amcası olduğunu ama babasıyla amcasının görüşmediklerini biliyordu. Amcasının hakkında bildiği tek şey adıydı. Ve birde gelen o mesaj... 0507*******; Ne demiş Cemal Süreya? A...