8. BÖLÜM

2.2K 84 1
                                    

Medya:Atalay

Burak'a baktığımda o da bana bakıyordu. Ne diyeceğimizi düşünüyorduk. Anlatsam mı diye düşünürken onlara hala tam güvenemediğim aklıma geldi. Ne yapabili-

-Güneş her gece dışarı çıkarmış. Yani bana öyle anlattı. Sokağa çıkıp yıldızları daha net görmek istermiş.

Derin bir nefes alıp Burak'a gülümseyerek baktım. O da bana baktığında gülümsedi. Aramızdaki bakışmayı Çağatay'ın sesi böldü.

-Ailen gece gece o saatte çıkmana nasıl izin veriyordu?

-Abim camdan izlerdi beni. Bir şey olduğunda yanıma gelirdi. O zaman da annem çağırmış. Onun yanına gidince ben kayboluşum ortadan.

Yalancılıkta Burak'la birinci sıradaydık.

-Biz odama çıkıyoruz o zaman. Çalışmamız gereken şeyler var.

Ayağa kalktık.

-Hepinize iyi geceler.

Odama çıktığımızda Burak'ı çalışma odasına soktum. Biraz da şirket hakkında çalışalım değil mi?

🌼🌼

Saat neredeyse 7'ye kadar çalışmıştık. Sonra da yatmıştık. Burak ile yatmaktan çekinmiyordum. Her anımda o vardı yanımda. Onunla yatsam bile sorun etmezdim ki o da sorun etmezdi.

Kapı birkaç kez çalınmıştı ama ne tepki vereceklerini düşünüp kalkmamıştım. Burak'ın gözlerini açtığını görüp gözlerimle ona "uyu" bakışı attım. Anlamıştı ki kapattı gözlerini. Bende kapattığımda kapı açıldı.

İçeri girdiklerinde kim olduklarını merak ediyordum.

-Abi bunlar niye böyle birlikte yatıyor. Hani bunlar arkadaştı?

Mirza'nın çocuk gibi mızmızlanmasıyla Atalay'ın sesi geldi.

-Ne bileyim oğlum. Uyansınlar da bir. KALK KALK KALK.

Bağırmasını beklemiyordum ama büyük bir tepki de vermemiştim. Bu tür şeylere alışık olduğumuz için normal karşılayıp esneyerek uyandık.
Birlikte kalktığımızda;

-Ne bağırıyonuz olm. Karşınızda sağır yok.

Cümlelerimle şaşırıp kaldılar. Bende telefonumdan saate baktım. Saat 8 idi. Sadece 1 saat uyumuştuk. Ben bunlara da alışmıştım ama gece boyu kağıtlara bakmıştık. Gözlerim çok ağrıyordu ve muhtemelen kıpkırmızı olmuşlardı.

Derince bir oflayıp banyoya gittim. Burak'ın da elini yüzünü yıkamaya geleceğini bildiğimden duşa girmedim. Bugün muhtemelen giremeyecektim. Burak'ı bunlara bırakamazdım.

Yanımda Burak'tan çaldığım tişört ve eşofmanlar olduğu için Burak onlardan giyinmişti. Bende bugün ne yapacağımı düşündüm. Okuldaki derslerime baktım. Coğrafya, Tarih, Biyoloji, Matematik. Salla yaa...

Evde takılacağım için rahat bir şeyler giyindim.

Evde takılacağım için rahat bir şeyler giyindim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
AİLESİNE KAVUŞAN MAFYAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin