0.1

157 13 7
                                    

"Calum, bu Sky kardeşim." elini uzattı ve bende aynısını yaparak elini tutup hafifçe sıktım.Elini sıktığımda tebessüm edip geri çekildi.Jason bu sefer kolunu benim omzuma koydu "Sky, bu Calum benim arkadaşım." Jason'ın kolunu alıp omzumda indirdim ve biraz geriye çekildim."Tanıştığıma memnun oldum Asyalı." derin bir nefes ile Jason'a baktı bende onun gibi yapıp Jason'a baktığımda gülüyordu."Sky ben Asyalı değilim ve sen Jason, o siktiğimin gülümsemeni de alıp defol git." Jason sırıtırken Calum'a cevap verdi."Burası benim evim dostum."

"Bir şey isterseniz inimde olacağım" ayağa kalkıp bodruma ilerlediğim sıra da Jason ve Calum mutfağa doğru ilerlediler.

***

"Sağ bacak, pas de chat," derin bir nefes aldım ve devam ettim "Sağ bacak, petit jete." kapının sesi ile durdum ve gelen kişiye baktım.

"Gerçekten güzel dans ediyorsun Sky." Arkamı dönüp gelen sese baktım.Şu Asyalı olmayan Asyalı çocuk gelmişti.

"Teşekkür ederim Asyalı." kafasını kaldırıp bana baktı.Derin nefes aldı ve nefes verdi."Sky ben Asyalı değilim.Bunu söylemeyi kesmelisin.Benim bir adım var Calum."

Ah evet Calum.

"Üzgünüm Asy-" imkanı varmış gibi gözlerini biraz daha kıstı."Calum." diye devam ettim cümleme.Kapı aralandığında ikimizde aynı yöne baktık.

Bella küçük bedenini kapıdan sokarak bana doğru koştu."Sky!!" kollarını bana sardığında bende onu kollarımın arasına aldım.Bella'nın ardından kapıda Anna belirdi.

Bella benden ayrılıp annesine koştu ve ona da sarıldı.Anna 18 yaşında olmasına rağmen bir anne.Bilinçsiz bir seks yüzünden kendi bu hale geldiler.Hamile kaldığında 15 yaşındaydı.İlk öğrendiğinde aldırmayı düşünmüştü fakat sonra kıyamayıp aldırmadk ve doğum gerçekleşti.

Bella 3 yaşında bir kız.Annesine fazlasıyla benziyor ve bu onun için bir avantaj çünkü Anna cidden çok güzel ve alımlı biridir.

"Ayrılma zamanı bebeğim." Anna küçük kızının alnına öpücük kondurdu ve onu elinden tutup yanıma getirdi "Sky'yı sakın üzme anlaştık mı?" Bella olumlu anlamda kafasını salladı ve annesinin elini bırakıp benimkini tuttu.

"Çantasını odana bıraktım Sky.İyi şanslar." Anna yaklaşıp beni de öptü ve kapıdan cıkıp gitti.

Calum bu olanları şaşkınlıkla izledi ve bakışları 'burda ne oluyor' gibiydi.

"Neden öyle bakıyorsun?" Calum ona yönelttiğim soruyu es geçerek konuştu."Sence de çok genç bir anne değil mi?" dediğine gülümsedim ve cevap verdim. "Bunun nedeni daah 17 yaşında olmasıdır belki de kim bilir?"

"Ciddi misin?" olumlu anlamla kafamı salladım ve Bella'ya kısa bir bakış attım."Aç mısın miniğim?"

"Hayır değilim.Ben oyun oynamak istiyorum Sky." Bella elimi bırakıp ilerde ki koltuğa oturdu.Ellerini havaya kaldırdı ve minik bir kalp yaptı.

"Siz sevgili misiniz?" Hızla Bella'nın yanına gidip kulağ8na eğildim "Bu ayıp bir kelime bunu bir daha kullanma tamam mı kedicik?" kafasını aşağı yukarı salladı ve ince kahkahasını patlattı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 03, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Dancer // hoodHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin