Hawaii tatiline gidiş.

61 6 0
                                    

Nedense insanlar Justin ve Selenayı rahat bırakmıştı. Justin ve Selena buna çok şaşırmışlardı. Biraz da üzüldüler ama kafaları rahattı.Koltuklarına oturdular ve uçağın kalkmasını beklediler. Uçak kalkıyordu Selena' nın midesi ağzına gelmişti uçak havalanınca hemen lavaboya gitmişti. Midesinde ne varsa hepsini çıkarmıştı. Kapı iki kez tıklandı "Selena iyi misin?" dedi justin iyi değildi ama "İyiyim sen geç otur ben geliyorum" dedi. Oturduğu yerden kalktı ve sifonu çekti. Aynada kendine bakmaya başladı iyi görünmüyordu.Uçaktan dolayı olduğunu düşündü. Aklına hamile olabileceğinide getiriyordu çünkü 1 hafta önce Justin ile yatmıştı. Hamile olmamak için dua ediyordu. Justin'in yanına gitmek için lavabodan çıktı yerini bulmaya çalışırken 12 ve 13 numaralı koltuklarda Harry ve Demi'yi gördü konuşmak istemiyordu sadece tebesümle gülerek yerine geçti. Justin'e "Harry ve Demi'yi gördüm" dedi. "Olabilir herkes bir yerlere kaçıyor" dedi Justin. Bir süre sonra uçak yere indi. Uçaktan indiler. Selena Justine dedi ki " biran önce otele gidelim kendimi iyi hissetmiyorum" dedi. Justin buna söylediğine kafa sallayarak cevap verdi. Justin Selenanın bu haline üzülmüştü. Otele gelmişlerdi. Otelde kral odasını ayırt etmişlerdi. Selena odaya varır varmaz direk duşa girdi. Selena duştan çıkınca Justin" istersen bi hastaneye gidelim" dedi Selena bunu kabul etmemişti. Ya hamile kaldıysa.

İmpossible (Justin Bieber fan ficition)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin