Koşarak sınıfa girdim. Niye böyle bişey yaptın deseler tek bir cevabım yoktu. Koridordan birsürü ses geliyordu. Sınıfta da öküzler tepişiyorlardı. Birden nefes alamamaya başladım. Sınıftan çıktıktan nolduğunu bilmiyorum. Bayılmıştım büyük ihtimalle. Tanıdık bi sesle kendime geldim. Bu ses çok tanıdıktı. Ve beni mest ediyordu. Kesin oydu. Tam unutacakken karşıma çıkmamalıydı ama. Bana bunu yapamazdı.
- Lena
-Nasıl ya. S-sen gitmemiş miydin?
- Lena seni seviyorum biliyosun.
- Hahajajsjs bak hiç gülesim yoktu he iyi güldürdün beni hsjsjd.
- Lena gerçekten.
-Ya bırak ya
- Bilerek yapmadığımı biliyosun.
-Ulan kızın üstündeydin amına koyum neyi bilerek yapmadın?
-Lena bi dinle
-Lan siktir git yavşak. Erkek değil misiniz lan hepiniz aynısınız. HEPİNİZİN AMINA KOYİM.
- Lena sakin olur musun lütfen.
-Olamam amk olamam.
Daha fazla duramazdım onun yanında bodrum kattaki soyunma odasına girdim. Bir insan 1 saat içerisinde iki şok yaşamamalıydı bence. Ya Emir'e nasıl bu kadar aşıktim. Ve hala aşıktım. Emir eski sevgilim lan unutucaktim ben onu. Başkasına aşık olacaktım. Caner'in sesi geliyordu. Ve fena sinirliydi sanırım. Tıslayarak konuşuyordu.
-Bana bak kızım yaptım bi hata öptüm seni. Ayıkken yapmadığımı da biliyosun. Zaten ayıkken hayatta yapmam senin gibi bi kaşarı öpecek kadar piç değilim.
-Ya Caner yapma lütfen. Ben senin olmak istiyorum.
-Ya Yelda siktirtme belanı defol git şuradan.
- Bunu o orospuya ödeticem lan. Aşık oldun ona dimi? Bütün okula duyurucam lan bak görürsün. Koskoca Caner Deniz aşık olmuş. Hemde PuCCa çakmasına.
Tokat sesi duydum. Hemen dışarı çıktım. Caner fena bi tokat atmıştı kıza. Kız yerden kalktı tehditler savurup gitti.
- Caner noluyo?
- Nerdesin kızım sen? Sabahtandır seni arıyorum. Ağladın mı lan sen?
- Ağladım.
- Bak Yelda'nın söyl-
-Yok
-Ya?
- Ben sınıfa gitmek istiyorum.
-Tamam gidelim.Sınıfa geçtik. Emir'i görmekten o kadar korkuyodum ki. Neyse ki olaysız sınıfa geçtik derken sınıfta gördüm Emir'i.
- Lena
- Emir bu sınıfta olmiycaksın dimi?
-Valla güzelim beni bu sınıfa aldılar.
- Yeme beni olum siktir git şuradan.
- Yerim seni. Ama burdayım be yavrum gitmiyorum bi yere
Birden Caner suratına zümzüğü kodu. Daha hiç bi bok anlamadan müdürün odasına çağrıldık.
Hiç konuşmadan yürüdük. Çok sessizdi etraf. Sessizliği bozduum
-Caner iyi misin?
- Lena sonra
-Tamam
Müdürün odasına geldigimizde burnundan soluyodu.
-Uzaklaştırma cezası aldınız. Üçünüzde! Çıkın şimdi.
Ne bok yicektim simdi? Sınıftan eşyalarımızı alıp çıktık. Caner benimle eve kadar yürüdü. Sessizliğini hiç bozmadı. Bu sessizlik sağır ediyordu.
....Edit:Multide Caner var beresiz olan .d