"Biliyorlar"

165 21 2
                                    

Will ertesi günü kendini seyahati için hazırlayarak, her ihtimale karşı küçük bir spor çantası toplayarak geçirdi. Yirmi dört saatlik bir yolculuk için güçlü olması gerekiyordu; Birkaç gündür Minnesota'ya uçuş yoktu. Böyle bir zamanı yoktu. Yakında gelecek olan DNA sonuçlarıyla ve Hobbs'un kaçma eğilimiyle değil. Köpekleriyle yerde uzun süre vakit geçirdi, onları kucakladı ve domuz pastırması ısırıklarıyla yedirdi. Sallanan kuyruklarına, sevgi dolu gözlerine bakarken yüreği suçluluk duygusuyla sızladı. Hayatının neye benzeyeceğinden tamamen emin değildi ve bu onu korkutuyordu. Onu kaçınılmaz DNA eşleşmesinden kurtarmak için güvenebileceği tek kişi, az önce terk ettiği Hannibal'dı. Hiçbir şey doğru gelmiyordu ve hiçbir şey bu belirsizlikten daha korkunç değildi.

Şüphelerini bir kenara itti ve o akşam çantasını arabaya yükledi. Arabayla geceyi geçirmek istedi ve uzun bir öğleden sonra kendini iyi hissetti. Kafasında bir kontrol listesi gözden geçirdi: ışıklar kapalı, kapılar kilitli, köpek kapısı açık, yiyecek ve su kapları ağzına kadar dolu. Evine son bir kez baktıktan sonra uzaklaştı.
Beklediği son şey, Jack Crawford'dan akşam sekiz buçukta, arabayla sadece yarım saat kala aramasıydı. Sesini sabit tutmaya ve bildiklerini saklamaya çalışarak isteksizce cevap verdi.

"Merhaba?"

"Hey." Jack'in sesi sıradandı, neredeyse kızgın değildi. Will'in omuzları gevşedi. "Beverly sonunda DNA'yı yarın yapacaklarını söylüyor. Sonuçları yarın öğleden sonra alacaklar - orada olmanı istiyorum. Biraz içgörüsü olması ihtimaline karşı Doktor Lecter'ı da davet ettim."

"Davanın dışında olduğumu sanıyordum." Will sesindeki keskinliği gizleyemedi. Jack'in iç çektiğini duydu. "Kararımda yanılmış olabilirim Will. Bulduğumuz şeye bağlı olarak Budish davası tamamen farklı bir şeye dönüşebilir. Yardımına ihtiyacım olabilir."

"Ya Hobbs davası?"

"Hobbs davasına geri dönmene izin vermeyeceğim. Budish bir şans eseri olabilir; bu kesinlikle senin için fazla kişisel. O sahnelerden çıkarken yüzünü gördüm Will. Bir anlığına, sen' yine küçük bir çocuktun."
Will kendini aşağılanmış, himaye edilmiş hissediyordu ama sinirini üzerinden atıyordu. Jack'le buz gibiydi ve işler ters giderse diye nezaketini korumak istiyordu. Jack'in en iyisine inanmasını istiyordu. "Tamam" kabul etti. "Yarın sizinle bakmaya geleceğim. Yine de öğleden sonra olur." Yalanın bu kadar kolay ağzından kaçmasına şaşırdı. Yarın Quantico yakınlarında olmayacaktı; Minnesota ormanlarının ortasında olurdu. Minnettar olacaklar, diye düşündü. Her şeye değer.

Will sürdü, sürdü ve sürdü. Eyaletler arası yolda olaylı bir şey olmadı ve kendini aşırı sıkılmış buldu. Hobbs'u tutuklama yöntemini planladı, kusurları çözdü ve her şeyin istediği gibi gideceğinden emin oldu. Birden çok eyalet sınırını geçti, gerçekten gerekmedikçe durmadı. Olabildiğince verimli olmak istiyordu.

Gece sabahı, sabah öğleden sonrayı doğurdu.
Will'in vücudu etkileri fark etmeye başlamıştı; kaskatıydı, ağrıyordu, gözleri ağırdı ve beyni sisliydi. Ön paneldeki saate baktı: saat üçe yaklaşıyordu, kabine varmasına sadece beş saat kalmıştı. Hobbs orada olmasaydı ne yapacağını düşünmemişti - bu tam bir israf olurdu. Sadece umut edebilirdi.
Kısa bir süre sonra Jack'ten ilk aramayı aldı. Buna aldırmadan telefonunu kapattı. Yağmur yağmaya başladı, o ilerledikçe gökyüzü daha da karardı.

Kafa karışıklığından endişeli ve düpedüz kızgınlığa kadar değişen metinlerle birlikte daha fazla arama geldi. Will, resmi olarak Jack Crawford'un gazabını çekmişti, bu da ona bu yolculukla ilgili bir şeylerin doğru gidebileceğine dair daha fazla umut veriyordu. Kendini kurtarabilirdi.

Bütün bu umut bir saat sonra gitti. Telefonu tekrar çalmaya başladı ve açıklanamayan bir dürtüyle ekrana baktı. Farklı bir ismin görüntüsü dikkatini çekti: En üstte Hannibal'ın adı yanıp söndü, yeşil kaydırıcı onu yanıtlaması için çağırdı. Dikkatlice telefonu aldı ve cevapladı.

"Sadece sana bunu şu anda yapamayacağımı söylemek için cevap veriyorum."
Diğer tarafta sessizlik, sadece Hannibal'ın yumuşak nefesi. Will, kalbi boğazında bekledi. Ciddi bir şey oluyordu; ya bu, ya da sadece ürkütücü bir şey. Şeytanla, her iki senaryoda da gardını düşüremezdi.

"Hannibal?" Direksiyonu kavradı. Yağmur ön cama vuruyordu. Sonunda sesi: "Biliyorlar"
Will'in nefesi boğazında tıkandı. Hannibal'ın sesi duyabildiğini, içinde hızla yayılan dehşeti hissedebildiğini biliyordu.

Hannibal telefonu kapattı, çevir sesi Will'in çınlayan kulaklarında sağır edici derecede yüksekti. Telefonu kucağına bıraktı, çenesi titriyordu. DNA'sını bulmuşlardı. Peşinden geliyorlardı ve onların gözünde ülkenin yarısını geçerek kaçıyordu.

O bitti.

Boynunun arkasından terler aktığını, gömleğinin rahatsız bir şekilde sırtına yapıştığını hissetti. Yola odaklandı, ama her şey çok fazlaydı. Yağmur çok gürültülüydü, her damlası minyatür bir silah sesi gibiydi. Eyaletler arası sokakların elektrik direkleri çok parlaktı ve çok yavaş hareket ediyordu. Tanrım, burası çok sıcaktı. Hava esiyordu ve vücudu titriyordu, ama hala çok sıcaktı.
Ayağı kurşundan yapılmış gibi pedala bastı, araba üç haneli rakamlara çıkarken hızlandı. Yeterince hızlı gidemedi. Göremedi. Ellerini direksiyondan çekmeyi düşündü. Arabanın çarpmasına izin vermek, tekerleğin göğsüne çarpmasına izin vermek ve...

Hayır. Hayır, kurtarması gereken adamları vardı.
Yavaşça, dikkatli bir şekilde gazı azalttı ve arabanın yavaşlamasına izin verdi. Mucizevi bir şekilde ıslak yollarda fırlamadı.

Şimdi spiral yapamıyordu. Yapamadı. Bu konuda çok fazla yoğunluk vardı. Hobbs'u tutuklatmalı, kesinlikle suçlanacağı korkunç şeyleri iptal etmeliydi. Telefonunun titrediğini biliyordu ama her aramayı görmezden geldi.
Bekledi. Onu takip edebilirler. Panik içinde telefonu kaptı ama sert bir şey yapmadan önce önemli bir şey düşündü. Numarayı çevirdi.

"Merhaba?" Hoparlörden Beverly'nin kafası karışmış sesi yükseldi. "Will"

"Bev. Jack seninle mi?"

"Hayır, laboratuvardayım. Her yerde seni arıyor, neler oluyor? Ne kadar kızgın olduğunu biliyor musun?"

"Bev, dinlemeni istiyorum. Soru sorma. Lütfen?"

"DNA'nı bulduk. DNA'nı neden bulduk? Ahırda ne yapıyordun Will?"

"Gitmeliyim. Buradan gitmeliyim. Düşündüğün gibi değil, tamam mı? Hiçbir şey," diye sertçe yutkundu, "hiçbir şey düşündüğü gibi değil. Her şey ÇOK Yanlış gidiyor. Gitmeliyim."

"Hey Will, sorun değil." Sesi yumuşadı. "Bir şeyleri çözebiliriz. Eminim bir açıklaman vardır?"

"Hayır. Artık hiçbir şeyim yok." Boğazındaki bu yumruyu bir türlü çıkaramıyordu. "Senden küçük bir şey yapmanı istiyorum. Bir daha hiçbir şey istemeyeceğim. Lütfen?"

"Bana güvene bilirsin. Ne istiyorsun?"

"Köpeklerimin iyi olduğundan emin olabilir misin?"

Karşı tarafta şaşkın bir sessizlik oldu ve bunu gergin bir kahkaha izledi. "Köpeklerin mi?"

"Geri gelemem. İyi bir yuvaya ihtiyaçları var."

"Will, geri gelebilirsin. Her şey yoluna girecek."

"Hayır. Ya kaçacağım ya da hapse gireceğim. Yoksa öleceğim.
Her durumda, yardıma ihtiyaçları var. Onlara yardım etmene ihtiyacım var."

Beverly çok uzun bir süre sessiz kaldı, o kadar uzun süre sessiz kaldı ki Will bağlantısını kaybettiğini düşünmeye başladı. Sonunda konuştu. "Ölmeyeceksin Will. Ölmek zorunda değilsin. Hepimizin senin için burada olduğumuzu biliyorsun. Bunu daha iyi hale getirebiliriz."

"Yine de benim için söyle. Eve bir daha gelmezsem, lütfen köpeklerimle ilgilen. Lütfen?"

"Öyle birşey olmayacak. Ama olursa. Onlara yardım edeceğim. Onları eve götüreceğime güvenebilirsin."

"Teşekkür ederim." Will rahatlayarak içini çekti. "Çok teşekkür ederim." İyi olacaklarını bilmek şimdiden kendini daha iyi hissetti. "Ama sadece buldoku alabilirsem."

Gülümsedi. "O Bacon. Pastırmayı sever."

"Bilmek güzel. Şimdi konuş benimle-"

"Gitmeliyim."

Will Beverly'in cevap veremeden telefonu kapattı. Son bir meydan okumada arabanın camını indirdi ve telefonu yağmurlu otoyola fırlattı.

Hannibal Şeytanı//Hannigram✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin