Çalan alarmın sesiyle ayağa fırladım ve "hohohoho geç kalıyorum vicdansız"
Seri bir şekilde giyinip bavul ağırlığında olan çantamı elime aldım. Aynı apartmanda olan öğrencim(kuzen) günaydın dedi sigaramı yüzüne bakarak yakarak "günaydın vicdansız servis bekliyorsun atla getireyim" kuzen o bok nişasta s siyle "yok hocam siz gidin gelir şimdi servis" maciste dibirili onu takmayarak arabasını kapısını açar ve kapi açık olacak şekilde yarım saat bağımlı olur telefona coğrafya öğretmeni olan biricik zikkimi foto atmıştı.
Altına da 'bayramdan kareler' yazmıştı. Fotoyu 1sn öncesinde paylaşılmasına rağmen hemen likeleyip "hhohoho çok yakışıklı vicdansız hoo" arabayi sanki yarış pistindeymişçesine hızlı sureerek okula geldi. Tabi o sırada en sevdiği şarkı son ses ADEN ADEN ADEN ADEN ADEN
Karşıdan adete bok böceği gibi fırlayan aşkı, güneş gözlükleri takılı gelir.
Maciste dibiri hemen yanına giderek "günaydın vicdansız hooho çok hawlisin" zıkkımın hoşuna gider ve "ne sandın amınn- evet hocam saol"
İlk ders muhteşem üçlünün sinifinaydi o üçlü adamı çok sinir ederdi ama benim o 3 bok böceğine bir sürprizim var.
Hemen üçlünün yanian giderek "hoho 1haftarir yoksunuz neden vicdansizlar" padurma:"raporluyduk hocam" dibir kaçma olayını onlara hatırlatmak istercesine "hoho bi yaramazlık yok dimi" padurma:"yok hocam"
Daha fazla muhatap olmayarak onlara maciste dibirimi döndüm ve "tötüme konuşun vidansizlar"