Amy Clarie Carter:Klasik bad boy hikayelerinde ki iyi kız ama arkadaş olmayan ve yanlız takılanlardan değil bol arkadaşlı biraz küfürbaz ve hiç yanlız kalmayan biri.Müzik dinlemek ve kitap okumayı seven biri ayrıca mavi en sevdiği renk.
Andrew Markus Carter:Kendisi Amy'den tam 7 dakika küçük kardeşi.Amy'e göre tipsiz ve gıcık ama bazıları böyle düşünmüyo.(Mesela ben :-))
Bradley Will Simpson:Hikaye'nin bad boy'u bir egoist neden bu hale geldiğini sadece 2 kişi biliyor kendisi ve kardeşi bide unutmadan ölmüş olan anne-babaları
Natalie Simpson: (Üzgünüm tam adını bilmiyorum) Brad'in kardeşi ama onun tam tersine iyi bir kız ve iyi sır saklar nasıl olsa Brad'in en büyük sırrını saklıyor.
Connor Samuel John Ball:Brad'in çocukluk arkadaşı ve Brad'in birilerini her aşşağılamasında onu durdurmaya çalışıyor.
Tristan Oliver Vans Evans:Brad'in asi ve yaramaz kuzeni illa Bradle birlikte her gün müdürü ziyaret ederler.
James Daniel Mcvay:Amy'nin kuzeni ve aynı zamanda Brad'in en yakın arkadaşlarından.
Müdür Sarah:Brad'in her gün olay çıkarmasından bıkmış ama yeğeni olduğu için onu okuldan atamayan müdür.
Ashley Harmione Evans:Tristan'ın ikizi ve aynı zamanda Amy'nin en yakın arkadaşlarından ama Amsterdam'a taşındılar bide susmak bilmiyor.
Duygu Acar:Amy'nin Türkiye'den gelen arkadaşı ve deli bir kız nasıl olsa ailesi'nden o kadar uzak.
++++++++++++++++++++++
Eh!Benden bu kadar eğer yeni karakter gelirse eklerim görüşürüz...