Bateriye hep başlamak istiyordum, çok havalı ve eğlenceli geliyordu gözüme. Bu yüzden bir bateri kursuna girmek istemiş ve "Jeon Akademi" adlı bir ilan görmüş ve üzerinde yazan telefonunu almış, eve gittiğimde aramadan önce "Jeon Akademi"yi bir araştırmaya karar vermiştim. Sonuçta bilmediğim bir kursa gitmek istemiyordum. İnternete "Jeon Akademi" yazmış ve arat tuşuna bastığımda önüme bir anda bir sürü haber düşmüştü.
"Jeon Akademisi yine birinciliğine birincilik katıyor"
"Jeon Akademisi Seul'un bir numarası"
ve daha fazlası.
Kim bu fırsatı kaçırmak istemezdi değil mi? Daha sonra aldığım telefon numarasını arayıp yazılmış ve bateri kurslarına gitmeye başlamıştım.Çoktan 2 ay olmuştu bile. 2 ay çok değildi ama yine de bir şeyler öğrenmiştim.
Fakat bir sıkıntı vardı.
Hem "Jeon Akademi"nin başında ki hem de bateri öğretmenim Jeon Jungkook. İlk dersimizden beri Bay Jeon ve onun flörtöz tavırları. Fakat asıl sıkıntı şuydu lanet olası gayliğim.
Lanet olası gayliğim yüzünden flörtöz tavırları aşırı hoşuma gidiyordu. Dersimiz bittiğinde diğer dersi merakla ve heyecanla bekliyorum.
Yeniden bir ders gününe gelmiştik. Okuldaydım. Telefonuma mesaj geldi. Kilit ekranından mesajı atanın Bay Jeon olduğunu gördüğümde heyecandan yüreğim ağzıma geliyordu. Icimden umarım ders iptal değildir diye yalvarıyordum. Çünkü Bay Jeon'u başka bir zamanda göremiyordum. Dersler benim tek şansımdı.
Heyecanla telefonun kilidini açmaya çalıştım ama bu heyecanla elim titrediği için biraz uğraşmak zorunda kaldım. Açabildikten sonra hemen mesajlara girdim ve Bay Jeon'un attığı mesaja girdim. Mesaj da 'Bugünkü dersimiz her zaman ki olduğu saatinde yani 19:30da değil 22:30 da olacak. Erken başlamak istersen 22:00da da gelebilirsin. Iyi dersler.' yazıyordu. Nasıl yani? Normalde dersimiz 19:30dayken neden bugün 22:30daydı ki? Gerçekten bir anlam verememiştim. Ayrıca 'Jeon Akademi' 21:30da kapanmıyor muydu? Nasıl olacak gerçekten merak ediyorum. Neyse ki ders iptal değildi buna da şükretmek gerek.
Dersler bitmişti. Saat daha 16:00dı. Daha kurs için vaktim vardı. Okuldan sonra isteğe göre etütler vardı. Bende fırsatı kaçırmadım ve bir saatliğine girdim. Etüt bitince evime geçtim. Bir şeyler ağzıma attıktan sonra biraz telefonumda gezindim ve televizyon izledim. Saate baktığımda saat 19:30du. Duşa girsem iyi olur diye düşündüm ve ayaklanıp duşa girdim.
Erken hazırlanmaya başlıyordum çünkü hazırlanmam hep uzun sürüyordu. Altıma siyah dar pantolon üstüme de kırmızı siyah ve biraz dar tişörtümü geçirdim. Saçlarımı da ellerimle karıştırdım. Takılarımı takıp biraz abarmadan makyaj yaptıktan sonra tamamdım. Ben hazırlanana kadar saat 21:30a kadar gelmişti. Biraz daha zaman olduğu için zamanımı test çözerek geçirdim ve saat 21:50yi bulmuştu. Sırt çantamı da alıp evden çıktım.
Hemen yakında ki durağa gidip dolmuşa bindim. Evim kursa yakındı zaten. 22:10 gibi oradaydım. Kurs iki katlıydı. Ve şu an kursun kapanmış olması gerekiyordu çünkü kapanma saati 21:30du ve şu an saat 22:14tü. Düşündüğüm gibi kapı kilitliydi. Ah umarım Bay Jeon buradadır. Gece gece tek başıma dışarıda bekliyordum. Hemen telefonumu çıkarıp Bay Jeon'u aradım. Biraz bekledikten sonra açtı. "Gelmiyor musun yoksa?" dedi. "Hayır Bay Jeon tam tersi. Geldim ve şu an dışarıda ve bu karanlıkta kapıda beklemekteyim." dedim. Biraz tribimsi demiştim çünkü gelmeyeceğimi düşünmesi biraz sinirime gelmişti. "Ah Jimin-ah~ gerçekten üzgünüm hemen geliyorum." dedi ve telefonu kapadı. Bir iki dakika sonra üst kattan indi. Kursun kapıları cam olduğu için onu görebiliyordum. Altında gri eşofmanı üstünde ise ona bol gelen siyah bir tişört vardı. Saçları dağınıktı. Çok seksi ve güzel görünüyordu. Onu şuracıkta düzebilirdim lanet olsun. Saçma düşüncelerimden kurtulmam gerektiğini anlayıp onu izlemeye koyuldum. Anahtarlıktan anahtarı aldı ve kapıya yöneldi. Bana gülümseyerek bir bakış attıktan sonra kapıyı açtı ve buyur gir dermiş gibi elini uzattı. Bende biraz utanarak girdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bateri öğret(m)eni || jikook one shot'
Teen FictionBateriyi çok seviyor ve hep çalmak istiyordum. "Jeon Akademi" adlı bir ilan görüp yazıldım. Çoktan iki ay geçmişti bile. Ama bir sıkıntı vardı. Bateri öğretmenim Jeon Jungkook.