Maximos Torricelli: Ένας ενήλικας πλέον με όνειρα και φιλοδοξίες για την μουσική του, παρά τις αντιρρήσεις των δικών του που θέλουν να συνεχίσει την νομική και την εν μέρη οικογενειακή παράδοση. Όλα αυτό φέρνει αντιδράσεις και πάντα βρίσκετε σε σύγκρουση με τους δικούς του. Μέχρι την στιγμή που όλη η ζωή του διαλύετε σε μια στιγμή. Και εκεί που πίστευε ότι δεν είδε τίποτα προδίδεται από τον ίδιο του τον κολλητό. Όλη αυτή η διαδρομή θα παίξει με τον ψυχικό του κόσμο και θα τον διαταράξει. Θα γίνει κάτι που ποτέ δεν ήθελε, εκεί που νόμιζε ότι τα είχε χάσει όλα μια όμορφη ύπαρξη θα τον βρει τυχαία . Κάτι μέσα του, του έλεγε πως την ήξερε πως κάτι τον συνδέει με αυτήν την κοπέλα. Κάτι μέσα του ένιωθε να ξανά εκείνο το παιδί, πριν συμβούν όλα αυτά.
Domenico Morrone: Δεν θα μπορούσε να μην κάνει το μεγαλύτερο λάθος που θα τον έβαζε σε μπελάδες. Και να που όμως έγινε, το να ερωτευτεί την Amelia. Τι θα γίνει, θα τολμήσει να πει την αλήθεια?
Η από την παράνοια του να μην μαθευτεί θα χάσει τα λογικά του και θα μπλεχτεί σε μονοπάτια που ποτέ δεν ηθελε; Σε περιπέτειες που θα χαροποίησε τον πατέρα του αλλά και από την άλλη θα προδιδε για δεύτερη φορά τον κολλητό του;
Οι μοίρες θα δείξουν τον δρόμο.
Γιατί για αυτά τα παιδιά έχει γραφτεί άλλη πορεία από αυτή του σκότους.Amelia (malia) χείλ : Μια κοπέλα που αγαπά την ζωή όπως και τις τέχνες . Η Amelia για πρώτη φορά μπλέκεται σε ένα παράξενο μπέρδεμα που το προκάλεσε εκείνη (όπως πιστεύει). Μα οι καλές μοίρες για αυτήν θα την φέρει αντιμέτωπη σε δυο κόσμους. Στον κόσμο που της έμελε να μάθει (επειδή κάποιοι τις το έφτιαξαν) και σε αυτό των συναισθημάτων της.
Οι μοίρες λοιπόν. Στον κόσμο μας δεν πιστεύουμε μα... Σε αυτήν την περίπτωση και να μην θέλουμε δεν μπορούμε.
Μια σειρά από ανατροπές, αγάπες και απιστίες θα μάθουμε κάτι που πιστεύουμε κάτι σαν μη δεδομένο.
Πως η αλήθεια από το ψέμα σου, θα φανερωθεί αργά η γρήγορα.
Αυτή την φορά όμως θα είναι για καλό.
Αλλά ποιος ξέρει.....
__________________________________________________Μια ιστορία γραμμένη με αγάπη.
Μια ιστορία που εμπλέκονται και άλλοι αλλά αυτό θα το ανακαλύψουμε εν καιρό.
Σε λίγες μέρες θα ανεβαίνουν τα κεφάλαια και ελπίζω να την αγαπήσετε όσο και εγώ.
Είναι γραμμένη από εμένα την ίδια και είναι ένα νέο ξεκίνημα για μένα.
Για αυτό σας παρακαλώ no copyright. 🥰Σας φιλώ.♥️♥️
YOU ARE READING
Text message
AdventureΠερίληψη : «Όπως οι ακτίνες του ηλίου σε ζεσταίνουν αγκαλιάζοντας σε, έτσι ένιωσα και για αυτόν τον ξένο. Κάτι με τραβούσε. Σαν να σε ξέρω. Σαν να σε ήξερα από πάντα» Ένα μήνυμα αρκεί να σου αλλάξει την ζωή. Ήταν κάπου τ...