[ t u l i p s ]

501 29 134
                                    

|| CHAPTER 1

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

|| CHAPTER 1

Už se začalo stmívat a Jimin se rozhodl pro dnešek zavřít své tetovací studio. Jeho poslední zákazník už dávno odešel a on už jen čekal na to, až vše uklidí a uspořádá na své místo. Všechny použité jehly vyhodil do krabice, kterou pak až bude plná, bude muset odnést do lékárny, kelímky s už pomalu uschlou barvou vyhodil do koše a vydezinfikoval jak lehátko, tak i své strojky. Vypnul venkovní neonové světlo s nápisem 'Minie's tattoos' a zamknul i hlavní dveře.

S povzdechem se přesunul k umyvadlu, ve kterém napustil konev vodou, aby zalil své květiny, které byly rozestavěné po celém studiu. Jednu po druhé postupně zalil až mu zbývala jedna jediná - ta, která si s ním vždy zahrává. Důvod je prostý, plazivá rostlina se nachází na nejvyšší polici, aby se rozpínala přes celou zeď. A přesně na tu Jimin dosáhne pouze ze židle a i to bývá občas nadlidský úkol. ,,Tak pojď ty mrcho," zamumlal si pod nos tatér a vyšplhal se na stolec. Už se natahoval s konvicí nahoru, když uslyšel otevírání hlavních dveří. Přísahal bych, že jsem zamykal, pomyslel si Jimin a s menšími obtížemi konečně květinu zalil. ,,Omlouvám se, ale už mám zavřeno," řekl Jimin, aniž by se ohlédl.

Byl pak překvapený, když se kolem jeho pasu omotaly dvě svalnaté paže a ucítil nos zavrtaný na jeho zádech. Lekl se, div ze židle nespadl. ,,Platí to i pro mě, Minie?" zeptal se vyšší z chlapců a pomohl tatérovi na zem. ,,Yoongi," vydechl mladší, když ucítil, jak stisk kolem jeho pasu zesílil. Starší jen s menším úšklebkem položil polibek mladšímu na tvář a svými dlaněmi pomalu sjel na mladšího pozadí, aby si ho přitáhl blíže k sobě. ,,Už několikrát jsem ti říkal, aby jsi tu zpropadenou kytku položil někam jinam, někam kde dosáhneš. Protože jednou se stane, že z té židle spadneš." vybídl ho straší, nad čímž Jimin jen protočil očima.

,,Ah- Říkáš to pokaždé. A já ti pokaždé říkám, aby jsi si pinetkou neodemykal dveře, když zamknu, ale nikdy mě neposlechneš, takže jsme si kvit." odtáhl se tatér a vydal se zpět k umyvadlu. ,,Kdy jsi vůbec přijel do města?" zeptal se Jimin a položil konev do rohu ke skříňce. Poté se postavil a podíval se na svého návštěvníka.

Min Yoongi, u drogově závislých nebo jinak do nelegálních věcí zapletených existencí, spíše známy jako Suga. Muž, který se u Jimina objeví jednou za čtrnáct dní, aby mu udělal nějaké tetování, nebo piercing.

Probíhá to pokaždé stejně. Dva chlapci si dají pár skleniček alkoholu, vykouří pár cigaret a pak skončí v posteli. Druhý den ráno se však Jimin budí sám s květinou a menším vzkazem na stole. Lhal by, kdyby řekl, že se na Yoongiho návštěvy netěší, jen je vždy zmatený. Ví, že to pro oba není jen jednorázovka, vztah to však také není. Zprvu Jimin vždy staršího přemlouval, aby s ním ráno zůstal aspoň pár dní. Yoongi však přijížděl vždy jen na dva dny, aby Jimina navštívil a pak se kvůli práci vždy vracel zpět do Soulu.

,,Před chvílí. Jungkook mě tu jen vyhodil a jel za Taem," odpověděl a znovu se rozešel k mladšímu. Ruce položil vedle jeho boků na dřevěnou desku, o kterou se tatér opíral. ,,Máš nové tetování." vydechl Yoongi na Jiminův krk a políbil ho na čerstvé tetování za uchem. ,,Je jich víc." pousmál se Jimin a prsty vjel staršímu do vlasů. ,,Ale ty ti ukážu až večer," řekl s úšklebkem na tváři a staršího od sebe odtáhl. Odlepil se z dřevěné desky a ladně kolem něj prošel ke svému pracovnímu stolu. ,,Jak jsi krutý," našpulil starší hravě rty.

tattoos, sex and flowers || y.nmKde žijí příběhy. Začni objevovat