Chapter 1

1 1 0
                                    

L- Dahlia είσαι έτοιμη?

Ρώτησε μόλις κατέβηκε κάτω στο σαλόνι

D- Για πιο πράγμα?

Την ρώτησα χωρίς να πάρω τα μάτια μου απο την τηλεώραση και δάγκωσα ένα κομμάτι απο την αγαπημένη μου σοκολάτα snickers.

L- Δεν σε πιστεύω Dahlia! Δεν είπαμε πως θα πάμε δίπλα στο πάρτυ?

Ξεφύσυξα και κάθισα καλά στον καναπέ. Άφησα την μισοφαγωμένη σοκολάτα μου πάνω στο τραπέζι και γύρισα να την κοιτάξω.

D- Όχι Lily, δεν είπαμε τίποτα κάτι τέτοιο! Εσύ με ρώτησες και εγώ σου είπα πως δεν θα έρθω.

Ήρθε και έκατσε δίπλα μου στον καναπέ

L- Έλα μωρεε.. θα με αφήσεις να πάω μόνη εκεί? Τι και αν πιώ λίγο παραπάνω και...

Την διέκοψα.

D- Εντάξει θα έρθω!

Της είπα απότομα και σηκώθηκα απο τον καναπέ.
Πήρε την σοκολάτα μου και ανέβηκα επάνω στο δωμάτιο μου κλείνοντας την πόρτα απο πίσω μου.

Ευτυχός είχα κάνει μπάνιο πριν λίγο οπότε το μόνο που έκανα ήταν να ισιώσω τα μακριά μαύρα μαλλιά μου και να βαφτώ ελαφρά. Για αρχή έβαλα μια κρέμα βάση και μετά το make up που μου ταιριάζει, στη συνέχεια έκανα bronzer, έβαλα ρουζ, μάσκαρα, eyeliner και τέλος τόνισα τα χείλη μου με σκούρο matte κραγιόν.
Άνοιξα την ντουλάπα μου και έβγαλα ένα μπλέ φόρεμα και αφού έβγαλα τις φόρμες που φορούσα, φόρεσα το κοντό φόρεμα και τις μαύρες γόβες μου. Στο σύνολό μου πρόσθεσα και κάποια κοσμήματα όπως ένα μπλε δαχτηλίδι και ένα ζευγάρι σκουλαρίκια. Τέλος έβαλα λίγο άρωμα και πήρα την μαύρη τσάντα μου (φάκελος) και έβαλα μέσα τα απαραίτητα, κατέβηκα κάτω.

L- Wow Dahlia! Σου πάει πολύ το μπλε!
D- Πάμε να τελειώνουμε..
L- Πάμε, πάμε..!

Πήρε την τσάντα της και βγήκαμε απο το σπίτι κλειδώνοντας την πόρτα.

Πήγαμε στο ακριβώς απέναντι σπίτι και η πόρτα ήταν ανοιχτεί. Μπήκαμε μέσα και προχωρήσαμε μέχρι το σαλόνι απο το οποίο έπεζε δυνατή μουσική και όλος ο κόσμος ήταν έξω στον κήπο.

Β- Lily ήρθες!

Είπε ένας ψηλό και αρκετά ελκιστικός άντρας μπορώ να πω.

L- Ναι στο υποσχέθηκα!

Του χαμογέλασε και το ίδιο έκανε και αυτός

L- Να σας συστήσω! Απο εδώ η κολλητή μου η Dahlia και απο εδώ ο Borhan.

B- Χάρηκα πολύ Dahlia! Πολύ ωραίο όνομα.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 17, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Never Love Again..🖤Where stories live. Discover now