Seznámení

1.5K 64 3
                                    

Katty:Jmenuju se Katte Black a je mi 16let.Jsem menší postavy a mám dlouhé hnědé vlasy a výrazně zelené oči.Jsem jedináček.Mám nejlepší kámošku jménem Lucy Hefl se kterou se znám už od malička takže v podstatě spolu vyrůstáme jako sestry.Žiju pouze s mamkou.Otec zemřel když mi bylo 8 let při autonehodě.Mamka si za celou dobu nikoho nenašla ani nikoho nehledala,ale pak poznala Jeremyho.Všechno bylo dokonalé,ale pak se vše změnilo úplně od základu.Jeremy a mamka se rozhodly,že se budeme k nim stěhovat.

Justin: Jmenuju se Justin Drew Bieber a je mi 18let.Jsem vysokej mám hnědé vlasy ,které rád nosím vyčesané nahoru.Mám dva bráchy mladšího Jasona a staršího Nicka.Ani jeden z nich mi nešahá po paty.Jsem prostě NEJ.I když jsem namyšlenej mě to nevadí,protože já na to mám.Ve škole jsem nejžádanější kluk,každá sukně mě chce.Ve škole i v soukromí si s každým frajírkem poradím.Já prostě vím jak na to.Nemám strach z ničeho,bojové umění mi je blízké a taktéž i zbraně.Ano už jste asi pochopily patřím do nejlepšího gangu ve městě.Náš gang se jmenuje Dangerous a všichni z nás mají respekt,ano taky vědí proč.Hlava gangu je otec,já a bráchové včetně mého nej kámoše Ryana a mých dalších přátel Alfreda,Za,Twista,Chaze,ale samozřejmě je nás ještě mnohem víc.Pracujem v utajení.Vše se,ale změní,když nám otec oznámí nový vztah s Annou(mamka od Katty),která se k nám nečekaně přistěhuje s "povedeným" dárečkem jménem Katte.

Tak tady máte menší seznámení s hlavnímy postavy :D

Doufám,že se vám tento příběh zalíbí :)

Je to můj první tak na to berte prosím trochu ohledy :3 :P

Určitě VOTE a KOMENTUJTE :P :* udělá mi to obrovskou radost :*

Děkuju za přečtení :) :*

Dangerous love // JBFF

Dangerous love // JBFFKde žijí příběhy. Začni objevovat