Provlačim ruke oko njenog tijela i čvrsto ju držim blizu sebe, njen miris ruža me okruži dok duboko udišem i uvlačim u sebe, kao da se želim utopiti u njoj želim ju zauvijek u ovom položaju. Opuštenu u mom krevetu
Njeno tijelo se ponovo pomakne i svoju okruglu guzicu protrlja od mene. Režanje mi pobjegne s usana i pokušavam odmaknuti kukove, preživjela je pakao i potreban joj je odmor. Iako nakon tjedan dana izgleda puno bolje, modrice na licu su se skoro povuke, ali ostataku tijela i dalje je potreban odmor. Slomljena tri rebra, hematomi po cijelom tijelu zahtijevaju pažnju i lagano kretanje. Ali sve u meni što želi je da ju pojebem i pojedem kao da sutra dan ne postoji.
- Uzmi me. - kaže dok zatvaram oči i dišem brzo na usta kao da sam trčao kilometre da dođem do nje.
- Još uvijek se oporavljaš, ne želim te ozlijediti.- Molim te. - ona će me ubiti. Ona će biti moja jebena smrt. Spajam naša tijela dok ona ponovo prislanja svoju guzu i trlja se od moj kurac, želja se zapali i jedva se kontroliram da ju ne okrenem na leđa i zabijem se do kraja u nju.
- Ellery. - kažem dok joj polako ljubim vrat i miris njene želje se povećava, trlja se brže i brže.- Uzmi me.
Pomaknem se od nje i okrenem ju na leđa, pogledam ju u lice a ona mi pokloni osmijeh koji ne želim nikada da nestane s njenog lica. Svlačim majicu preko glave, i bacam ju na pod. Polako se nagnem i ljubim joj jednan kapak, pa drugi, zatim čelo, nos, a kada dodirnem njene usne sve kao da je stalo, njene ruke se omotaju oko mog vrata i čvrsto me povuče na sebe.Uzvraća mi poljubac koji je za razum izgubiti doslovno, i gubim se u njoj dok nemilosrdno nastavljam napadati njene usne.
- Uzmi me.. - nasmijem se dok mi šaputa uz usne.
- Oo vjeruj mi uzeti ću te, jebati ću te toliko jako da će te tijelo boljeti narednih tjedan dana, uzimati ću te svaki dan i po par puta, svaki dan ću ti pokazivati da si zauvjek moja. Moje srce, moja duša, moja ljubav. Cijeli pripadam samo tebi. Uvijek jesam. Sad i zauvjek.- Sad i zauvjek. - odgovori dok se polako spuštam niz njen vrat, poljubce puštam cijelom dužinom, te prelazim polako na njenu ključnu kost, miris ruža se povećava i kurac mi se trzne tvrd kao čelik.
Ona ispusti jecaj zadovoljstva kada podignem majicu i spustim usne na njene gole grudi, grizem, ližem trgam. Jedva se kontroliram dok ona širi noge za mene i čvrsto me zagrli oko struka.- Da li te boli? - zabrinuto upitam dok ne prestajem izazivati njene bradavice.
- Da.. - zastenje glasno dok se sve brže i brže trlja od moj kurac.. - boli me tijelo od želje da uđeš u mene.- Vražice. - klizim rukom preko njenog trbuha i uvučem ruke u njenu kratku piđamu, te joj protrljam klitoris.
- Demon. - ispusti vrisak agonije dok traži i zahtjeva još, vrti kukovima oko moje ruke i njena vlažnost polako natapa moju ruku, nastavljam joj ljubiti trbuh dok se spuštam između njenih nogu. Nosom protrljam njen klitoris dok njen opojni miris me dovodi do ludila.
- Uzmi me! - vrišti dok podiže kukove i kao opsjednut ližem ju od dna do vrha, vrisak se pojačava i svoje ruke upetljava u moju kosu, dok me čvrsto drži na mjestu.
- Volim tvoj okus. - kažem joj dok zagrijavam svoj jezik i tako vrelog prislonim natrag na na njen klit.
- Demon! - orgazam ju udari dok glasno viče moje ime.- Tako je vražice neka svatko zna tko te jebe, moja si. Samo moja. - uvlačim prste duboko u nju, i izvlačim svaku kap, zatim prst zamjenim jezikom i nastavljam ju jebavati. Drugi orgazam se gradi duboko u njoj, dok jednom rukom čvrsto me drži za glavu, a drugom je stisnula plahtu kao da se drži za svoj goli život.
- Hajde, svrši mi na jezik. - jezikom ju i dalje uzimam dok prste stavljam na njen klitoris i snažno ju protrlja.
- O moj Bože. - svršava mi na jezik i okus je bolji od meda pijem ju kao sok dok izvlačim sve i jednu kap iz nje. Ona toliko glasno i ubrzano diše.
- Jesi dobro? - zabrinuto pogledam u njena rebra dok ona pokušava uhvatiti dah.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Demon 🔚🔚🔚🔚
FantasiaEllenor West, ili kako je svi u obitelji Salvation zovu Ell, došla je na sam rub, i dijeli ju jedan mali korak da zauvijek nestane u ponoru. Ali ono na što Ellenor nikada nije računala, je ljubav, ljubav koja osvaja razara i uništava sve ispred sebe...