-7-

530 31 2
                                    

Březen 2021- pondělí

Už víc jak hodinu tady sedíme a fanoušci se toho o nás dozvěděli na můj vkus až moc.
Já právě teď znuděně sedím ( Bože Livi. Co jinýho bych asi dělala vole?!) a hraju si se svými vlasy protože už pět minut se ta moderátorka baví jen o tom jak se Hana stará o svoje vlasy. Hodně zajímavé téma že?

Konečně se přestaly bavit o extra předražených šampónech a moderátorka přešla na otázku na kterou se nám ani jedné nechce moc odpovídat. „Jste některá ve vztahu? Nebo jak to máte s klukama?" Když jsem to uslyšela dělala jsem že nic a dál si hrála z vlasama. Najednou jsou nějaký zajímavý. Tak malý ale zároveň tak hustý.
„Vaši fanoušci by rádi věděli jestli jste zadaný.". Jako první se slova ujala Ari „Víte my si svoje soukromí chráníme a nechceme zveřejňovat takovéhle věci.". „Jasně. To chápu."

Děkuji ti bože že si nám dal tak chytrého člověka jako je Ari. Bez ní by všichni věděli že jsme tak neschopný že si ani kluka nenajdeme. Pomyslela jsem si a dál se věnovala rozhovoru.
„Takže nebudete odpovídat?" „Nezlobte se ale ne." Odpověděla jsem moderátorce.
„Dobře tak řekněte nám váš nejlepší zážitek z koncertu.". Začala vyprávět Yeong „Já mám nejlepší zážitek ze všech. Moji rodiče jeli na měsíc do Ameriky a jako překvapení když se vrátili jeli na náš koncert. Byli kousek od pódia a když jsem tam přišla a viděla jsem je chtěla jsem je rychle jít obejmout ale zakopla jsem a spadla z pódia." Všechny jsme se začali smát při vzpomínce na to jak Yeong zmizela pod pódiem. „Odvážela ji sanitka protože si pěkně namlela hubu." Dodala jsem se smíchem.

„Teď já! Sice není tak dobrá ale v tu chvíli to bylo vtipný." Začala Ji-Min. „Jednou když nám končila přestávka jsme se vraceli zpátky na pódio a já zakopla o kabel. ALE! Někdo mi asi omylem zapl mikrofon dřív než měl a celý stadion fanoušků slyšel moje nadávání. Když jsem se pak konečně na to pódio dostala všichni se smáli." Dokončila a my se zase začali smát.

„Já nemám tak vtipný zážitek ale rozhodně je to můj nejlepší." Vzala si slovo Ari. „Můj nejlepší zážitek je z našeho prvního koncertu kdy jsme zpívali písničku "My dream" a naši fanoušci začali zpívat taky. Byl to nádherný pocit když mávali s našemi lightstick a zpívali s náma." „To si pamatuju. Jo to bylo nádherný" dodala jsem.

„Když jsme u těch vašich fanoušků jak si říkají nebo jak vy jim říkáte?" Zeptala se moderátorka. „Stars." odpověděla Ari. „To je pěkné. A proč zrovna stars?" „Já vlastně ani nevím. Prostě to nějak vzniklo" zasmála se Ari. „No nevadí pokračujeme se zážitkami."

„Tak jako další třeba já" řekla Hana. „Můj nejlepší zážitek byl asi když jsme byli na předávání cen a my zrovna dozpívaly. Uviděla jsem jak si víc jak polovina k-pop idolů stoupla a začala nám tleskat. Pamatuju si že tam byli BIGBANG, BTS, BLACKPINK, i KON, Exo, Stray Kids, ENHYPEN, TxT, a další. Bylo to pro nás jako pro začínající skupinu něco co se ani nedá popsat.".
„A teď mezi ty nejuznávanější skupiny patříte taky!" řekla moderátorka. „Děkujeme."

„No a jako poslední Livi." „Tak můj nejlepší zážitek... jo už vím. Na jednom z našich prvních koncertů jsem zrovna měla narozeniny a když jsem sešla dolů k stars pod pódio tak mi tam nějaká holčina podala velkou kytku s plyšákem. Toho mám doma do teď. A pak když jsem vyšla zpátky nahoru na pódio všichni mi začali zpívat všechno nejlepší a holky mi donesly dort."

Moderátorka tam pak něco mlela ale já ji neposlouchala. Četla jsem si všechny ty zprávy které nám chodí. Hodně jich tam bylo na mě. Ale moc mi nelichotily. Spíš se mi z nich chtělo brečet. Hlavně z jedné. "Měla by navštívit svého otce a zůstat s ním. MRTVÁ!!" přečetla jsem si a do očí se mi nahrnuli slzy. Rychle jsem si je utřela aby to nikdo neviděl.
Najednou se ke mě naklonila Ari a zeptala se starostlivě „V pohodě?". Já jen kývla hlavou pro souhlas i když to nebyla úplně pravda. Ari mě chytla za ruku a zašeptala „To bude dobrý. Slibuju!". Já se na ni vděčně usmála. Najednou tam vyskočila zpráva od Stray Kids "Nebuď smutná Livi. Rozděláme pak flašku vína." Pousmála jsem se a četla si dál.

"Není ani Korejka tak co dělá v k-popu?!"
"Idol, zpěvačka, tanečnice, modelka úplně na hovno!"
"Olivie začíná tloustnout."
"Je to akorát namyšlená kráva."
"Neví co je život. Od mala žila v luxusu!"
"Je to rozmazlenej spratek!"
"Tak daleko se dostala jenom díky holkám!"
„Všechny jsou namyšlený."
„Olivie je sice trochu pěkná ale v hlavě nic nemá."

Dál jsem si četla komentáře a snažila se udržet slzy. Ať už ten debilní rozhovor skončí!
Pomyslela jsem si.

__________________________
Annyeong<3 안녕
Prosím zůstaňte u tohohle příběhu pokusím se to nějak opravit🥲

Sorry, I love you [stray kids] Kde žijí příběhy. Začni objevovat