Milah merenung wajah nya melalui cermin solek di hadapan nya itu. Memang tidak ada cacat celanya lagi. Tetap licin, sebutir jerawat pun tidak kelihatan. Sejak remaja lagi, memang Milah sangat menjaga rupa paras wajah nya itu. Walaupun dia tidak cantik, tetapi sekurang kurangnya tidak lah hodoh. Kemudian, Milah melepaskan tuala yang melilit tubuh nya. Dalam keadaan telanjang bulat, dia pun bergaya seperti lagak seorang model. Berbagai aksi di gaya kan nya. Tidak ubah, seperti penari lucah pula. Dalam pada itu, dia turut mengamat amati bentuk tubuhnya. Setiap lekuk dan lenggok menjadi perhatian nya.
Diperhatikan bukit kembar di dadanya, masih lagi pejal dan tetap keras menunjal, dengan puting yang coklat kemerah merahan. Sebagai tanda masih segar. Selama ini memang Milah perasaan, bahawa buah dadanya itu sering menjadi perhatian ramai lelaki, termasuklah Mijat. Dari dada, Milah melihat ke pinggang. Dia memusing musingkan tubuh nya, ke kanan, kemudian ke kiri, selepas itu melenggok lenggokkan nya pula. Masih lagi ramping, dan jika di lihat dari samping menjadikan dia kelihatan tonggek, dengan punggung nya yang melentik. Dari dia memerhati pinggang, pandangan nya tertumpu pula pada punggung. Lalu di usap usap nya sendiri.
" Inilah yang menjadi kegemaran serta sering menjadi mangsa Mijat."
Bisik hati Milah. Pantang dia lalu, atau berselisih dengan nya, pasti tangan Mijat akan singgah menyapa. Entah dengan, usapan atau tepukan. Malah jika ada peluang dan kesempatan, dia akan meramas nya pula. Entah apa yang di geramkan pun Milah tidak tahu. Adakala nya dia marah juga dengan tindakan Mijat itu, tetapi walau apa pun, dia tetap seronok, kerana ada lelaki yang minat serta memberi perhatian kepada nya.Kemudian tumpuan nya beralih pula ke celah kelangkang nya. Di usap usap perlahan milik rahsia nya itu. Sebelum di belek belek nya. Bulu yang tidak seberapa ada itu di kirai kirainya. Selepas itu di usap usap nya bibir milik rahsia nya itu. Walaupun ketika itu Milah belum mengetahui keistimewaan benda tersebut, tetapi dia tetap menjaganya dengan baik. Hampir satu jam juga dia membelek dan mengamati diri nya sendiri. Sebenarnya, hanya sejak akhir akhir ini, Milah lebih mengambil tahu tentang diri nya sendiri. Semenjak dia mula sedar dan terfikir, bahawa hanya tinggal dia seorang yang sebaya dengan nya, yang belum berkahwin.
Dari itulah, Milah mula mencari kekurangan dan kelemahan pada diri nya. Usianya sekarang sudah lebih tiga puluh tahun. Semua kawan kawan nya sudah pun mempunyai anak. Memang Milah mengakui, dia tidaklah secantik kawan kawan nya yang lain. Hanya sekarang, baru Mijat sahaja yang memuji muji kecantikan nya. Sebelum itu tidak ada sesiapa pun yang memberi perhatian terhadap nya. Mungkin juga kerana Mijat bukan berasal dari kampung tersebut, dan tidak mengenali Milah pada sebelum nya.
Selain Mijat lah, sebagai lelaki pertama yang telah memberikan perhatian kepada nya, Milah mula tertarik kepada Mijat, ada lah kerana dia bukan sahaja berperwatakan menarik dan kacak, tetapi juga peramah orangnya. Memang adakala nya, usikan dan gurauan nya agak keterlaluan, tetapi Milah rasa seronok dan terhibur juga. Hingga jika sehari dia tidak berjumpa atau mendengar suaranya, Milah akan menjadi rindu. Sebab itulah, Milah sudah tidak kesah jika Mijat mengusik dan memyakat nya. Malah adakalanya, hingga dia pula yang seperti mengharap harap, agar Mijat melakukan sesuatu kepada nya.
Mijat pula seperti tahu, bahawa Milah seolah olah telah memberi peluang kepada nya. Bermula dari usikan melalui kata kata, kemudian dengan sentuh sentuhan ringan, seperti usapan dan tepukan pada anggota tubuh tertentu. Selepas itu, semakin berani pula pegang pegang serta melakukan ciuman. Semakin hari, Mijat pun semakin berleluasa terhadap Milah. Jika dulu, mereka hanya berjumpa ketika berselisih dijalan sahaja, tetapi kemudian mereka sudah pandai pula membuat temujanji.
Mula mula hanya sekadar pertemuan biasa, sebagai pengenalan. kemudian dari masa ke semasa, pertemuan mereka bukan sahaja semakin kerap, tetapi juga telah disertai dengan perbuatan perbuatan yang dahulunya asing bagi Milah. Namun kini telah menjadi kebiasaan pada setiap kali mereka bertemu, seperti saling berciuman dan berpelukan. Kerana sudah sering di lakukan, Milah pun sudah tidak segan segan dan malu malu untuk melakukan nya.
YOU ARE READING
lancapan berahi
Short StoryPengalaman tentang seorang anak dara tua yang baru mengenal dan menikmati melancap, hingga membawa kepada ketagihan.