Kapitel 1

36 1 0
                                    

Jag har ett rätt bra liv, jag har en pojkvän som jag är störtskär i. Jag lever med min mamma och hon är som min bästa vän. Sen så har jag den absolut bästa vännen som man kan ha. Felicia, hon är helt perfekt.


Jag har varit tillsammans med Kevin i snart 1 år, han gör mig så otroligt lycklig. Han är verkligen är svärmorsdröm och alla tycker om honom. Han är populär och alla tjejer vill ha honom, men han valde mig. Jag skulle inte kunna vara lyckligare än såhär. Jag älskar honom verkligen och jag vet att han känner samma. Jag ligger just nu bredvid honom och vi kollar på film.

"Fan skolan börjar ju snart igen" säger Kevin.
"Ja fan det suger!" Svarar jag trött

Vi går inte på samma skola. Jag går samhälls programmet och han går natur på en så kallad "snobb skola". Det är lite sorgligt att vi inte går på samma skola för jag vill verkligen kunna träffa honom varje dag, hela tiden. Men det funkar.

"Jag måste nog hem snart, jag Felicia ska till stan tidigt imorgon" Säger jag.
"Okej älskling" säger Kevin och han låter lite besviken.
Vi reser oss upp från sängen och jag går ut till hallen för att ta på mig mina skor. Jag säger sedan hejdå till Kevin och hans familj och Kevin kysser mig sedan hejdå. Hela jag pirrar när han kysser mig, även fast vi har varit tillsammans såpass länge så pirrar det forfarande i hela mig när han kysser mig. Jag är verkligen kär i honom och jag skulle aldrig kunna hitta någon bättre än honom!

Jag går hem och får en snap av Felicia, det står
"Vi ses vid bussterminalen imorgon:)"
Jag skickar en bild på mig och svarar
"Okej absolut!:)"
Jag och Felicia har varit vänner länge, i säkert över 10 år. Hon är verkligen min bästa vän och jag kan prata med henne om allt. Hon har långt lockigt brunt hår och blåa ögon. Hela hon är väldigt söt och hon har verkligen alla killar efter sig. Jag är nästan lite avundsjuk på alla killar som hon har efter sig. Själv skulle jag inte säga att jag är så attraktiv, jag har rött hår och gröna ögon. Men Kevin tycker iallafall att jag är attraktiv och det är det som räknas.

När jag kommer hem så går jag direkt upp på mitt rum och för mig i ordning för att sova. Jag tar av mig mina kläder och sätter på mig min sovtröja. Jag tar en bild till Kevin på snap. Jag har bara en stor tröja på mig och röda stringtrosor. Jag kollar på bilden och tycker att den är lite sexigt, så jag skickar den till Kevin. Han öppnar direkt och sedan svarar han med en bild på sig själv i spegeln när han bara har sina pyjamasbyxor på sig och hans magrutor syns tydligt. Han har skrivit "fan vad sexig du är älskling, jag är riktigt kåt på dig nu"
Jag tittar på det han skrivit och skrattar och skickar sedan en likadan bild som innan och skriver " jag är lika kåt på dig älskling"
Jag skickar den och sedan går jag och lägger mig i sängen. Jag är kåt på Kevin men vi har inte haft sex än. Jag har aldrig känt mig redo och jag vill verkligen vänta tills jag är redo, och det har han accepterat och det är så fint av honom.

Bästisar för alltid Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin