imagine; bondi rescue
Sara uważała, że bycie urodzoną i wychowaną w Australii, było świetne. Mimo to czasem pragnęła przenieść się do Włoch, gdzie mieszkał jej chłopak, Damiano z tego włoskiego zespołu rockowego — Måneskin. Odgrywała jednak rolę ratowniczki w jednym z najpopularniejszych australijskich seriali, Bondi Rescue, o co Damiano oraz trójka jej pozostałych przyjaciół, Victoria, Ethan i Thomas, zostali zapytani podczas wywiadu.
– Jest ze mną najpopularniejszy włoski zespół, Måneskin, a jako że sama pochodzę z Australii, to mam propozycję. Czy chcielibyście obejrzeć ze mną odcinek serialu, w którym występuje przepiękna dziewczyna Damiano, Sara? Popraw mnie, jeśli się mylę, ale gra ona jedną z ratowniczek? – zaproponowała Natasha, na co chłopak kiwnął głową z uśmiechem.
– Tak, Natasha, Sara jest jedną z ratowniczek w Bondi Rescue. No pewnie, że chcemy go obejrzeć!
Ethan żartobliwie go szturchnął, na co Damiano odpowiedział mu tym samym. Nie obchodziło go to, co sądzili inni; tak bardzo kochał Sarę.
– Cudownie! Ethan, Thomas, Victoria, oglądaliście jakieś odcinki? A ty, Damiano?
Wszyscy członkowie zespołu wymienili niepewne spojrzenia.
– Um, chyba tak, ale minęło już tyle czasu, odkąd Sara dołączyła do Bondi Rescue, że nie mam pojęcia, co oglądaliśmy.
Dziennikarka z uśmiechem przytaknęła.
– Okej, nie ma sprawy. Ten odcinek jest najnowszy, a w opisie napisano, że to Sara gra w nim główną rolę.
Na ekranie od razu pokazała się postać Sary, na co Damiano nie mógł powstrzymać uśmiechu. Victoria zachichotała na ten widok, a chłopak jedynie posłał jej zaskoczone spojrzenie. Dopiero po chwili uświadomił sobie, że śmiech jego przyjaciółki był spowodowany tym, iż Sara wepchnęła jednego z ratowników do morza. Thomas i Ethan również parsknęli śmiechem.
SARA
Zapowiadał się naprawdę ciężki dzień nagrań Bondi Rescue, ale mimo to byłam naprawdę podekscytowana. Szczególnie że w tym odcinku to ja miałam zabłysnąć. Rzadko kiedy miałam okazję grać pierwsze skrzypce, gdyż wzięłam udział dopiero w tym sezonie, ale z chęcią wychodziłam poza wieżę ratowniczą.
– Cześć, jestem Sara, mam dwadzieścia lat i jestem jedną z nowszych ratowniczek w Bondi Rescue – przedstawiłam się na początku odcinka. – Bardzo cieszę się, że mogę być częścią obsady. Oglądałam ten serial od zawsze ze względu na to, jak bardzo się z nim utożsamiam. W końcu sama mieszkam w Bondi!