imagine; urocze chwile rodzinne uchwycone na zdjęciu
DAMIANO DAVID
Razem z moją żoną, Kaylee, mamy małą córeczkę o imieniu Mia, która urodziła się niemalże sześć lat temu. Byliśmy wtedy dość młodzi, jednak nie pozwoliliśmy, by to w jakikolwiek sposób wpłynęło na nasz związek. Właściwie to uważaliśmy małą Mię za prawdziwy cud. Była dokładnie taka sama jak jej mamusia — te same oczy, włosy, kształt twarz, po prostu wszystko. Nie licząc tego, że Mia uwielbia występować, co prawdopodobnie odziedziczyła po mnie. Ze względu na to miałem nadzieję, iż ona również zrobi wielką karierę w przyszłości i ani trochę mi to nie przeszkadzało.
Tego dnia właśnie wróciłem z próby i nie mogłem nigdzie znaleźć moich dwóch dziewczyn. Dopiero kiedy usłyszałem chichoty, zrozumiałem, że nic takiego się nie działo. Podążyłem za odgłosem na piętro, gdzie znalazłem je obie w łóżku. Miały na sobie zestaw piżam, który kupiłem im na urodziny — obchodzą je one tego samego dnia — na twarzach miały maseczki, włosy spięły w koki, pomiędzy nimi leżał laptop, Mia trzymała lampkę do wina, a obok leżała miska z popcornem. Zaśmiałem się na widok pięciolatki. Matko, dorastała tak szybko i nie wiedziałem, jak się z tym czuć. Kaylee nakładała sobie maseczkę w łazience, a nasza córka spokojnie czekała.
– Mia, skarbie, możesz zamknąć oczy i pokazać tatusiowi język? Zrobię ci zdjęcie.
Dziewczynka radośnie pokiwała głową i przyjęła właśnie tę pozę. Wtedy usłyszałem śmiech Kaylee tuż przy moim uchu. Kiedy się odwróciłem, zobaczyłem miłość mojego życia. Ucałowałem obie moje dziewczyny, po czym wróciłem na próbę, co zdawało się im nie przeszkadzać, gdyż i tak urządziły sobie babski wieczór. Przed wyjściem jeszcze dodałem zdjęcie na Instagrama.
❤️; 4567k 👤; kayleedavid i miadavid
ykaaar babski wieczór w domu
zobacz wszystkie komentarze
kayleedavid aw damiano! cieszę się, że zrobiłeś to zdjęcie! jest mega urocze, nie mogę uwierzyć, że faktycznie wytrzymała bez ruchu, kiedy nakładałam jej maseczkę. nasza dziewczynka jest taka grzeczna!
vicdeangelis okej, to przeurocze i nie wiem, jak się czuć z tym, że moja dzidzia jest już taka duża!
thomasraggi_ omg omg omg! mia, wyglądasz przeuroczo, skarbie! tak bardzo urosłaś, to jakieś szaleństwo! ciężko jest uwierzyć, że masz już prawie sześć lat!
ethaneskin zastanawia mnie, czemu Mia trzyma lampkę do wina — Kaylee, wytłumacz 😂